Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.

Ik heb mijn Webphone geminimaliseerd, maar nu weet ik niet of de Webphone afgaat.

icon

Controleer of je de Webphone niet per ongeluk afgesloten hebt. Als je de Webphone hebt geminimaliseerd krijg je alsnog een ringtone en een pop-up. Mocht je dit niet hebben gedaan. Lees dan op onderstaande pagina wat je kan doen.

De Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweestDe Webphone is niet langer actief als ik even bij mijn laptop weg ben geweest

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote logging (foutopsporing) aanzetten.
  • Open de Webphone.
  • Ga naar Instellingen.
  • Scroll naar Foutopsporing en vink Remote Logging aan.
  • image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote logging aanstaat.
  • Open de Webphone.
  • Druk op Neem contact op.
  • Geef hier aan wat je mist en druk op Feedback versturen.
  • Let op! Als je contact met ons wil, lees verder. Dit is alleen een manier om feedback te versturen naar ons zodat wij daar mee aan de slag kunnen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.