šŸ”’

Ik kan niet inloggen

icon

Iedereen loopt er wel eens tegen aan: ik heb geen idee wat mijn gebruikersnaam of wachtwoord is, dus ik kan niet meer inloggen. Op deze pagina leggen we uit hoe je ervoor zorgt dat jij (of een collega) toch weer in kan loggen.

icon

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

  • Ga naarĀ freedom.voys.nl.
  • KlikĀ op Wachtwoord vergeten.
  • VulĀ je e-mailadres in die bij ons bekend is.
  • KlikĀ op Herstel mijn wachtwoord.

image

Ik krijg geen mail binnen

  • Zit de mail in je Spam box?
  • Zit de mail in je ongewenste mail?
  • Heb je wel het juiste e-mailadres ingevoerd?
  • Weet je niet meer zeker welk e-mailadres wordt gebruikt?Ā Lees dan verder.

icon

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten of mijn e-mailadres bestaat niet meer

Weet je niet meer met welk e-mailadres je kan inloggen of is er geen toegang meer tot de inbox van het oude e-mailadres? Neem dan contact met ons op.

icon

Mijn collega werkt hier niet meer

Weet je niet meer met welk e-mailadres je kan inloggen of is er geen toegang meer tot de inbox van het oude e-mailadres van jouw ex-collega? Neem dan contact met ons op.

icon

Mijn collega kan niet inloggen, maar ik wel

Gebruikersnaam achterhalen

  • Log inĀ op je telefonische platform.
  • KlikĀ op Beheer.
  • KlikĀ op Gebruikers.
  • Hier staan alle e-mailadressen die bekend zijn bij ons. Lees hier hoe je een gebruiker toevoegt.

Wachtwoord opnieuw instellen

  • Log inĀ op je telefonische platform.
  • KlikĀ op Beheer.
  • KlikĀ op Gebruikers.
  • KlikĀ op het e-mailadres van jouw collega.
  • Je zit meteen in persoonsgegevens.
  • Zoek naar het kopje wachtwoord.

Optie 1: Verstuur een e-mail en laat de gebruiker zelf een wachtwoord instellen.

Optie 2: Bedenk zelf een wachtwoord en Vink de ā€˜Verplicht wachtwoord wijzigen na de volgende login’ in als je wil dat alleen jouw collega het wachtwoord weet.

Jouw collega kan nu weer inloggen in Freedom, maar ook in de Voys App of Webphone met deze gebruikersgegevens.

āœļø
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!