🔒

Ik kan niet inloggen

Iedereen loopt er wel eens tegen aan: ik heb geen idee wat mijn gebruikersnaam of wachtwoord is, dus ik kan niet meer inloggen. Op deze pagina leggen we uit hoe je ervoor zorgt dat jij (of een collega) toch weer in kan loggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

  1. Ga naar freedom.voys.nl
  2. Je krijgt dan de login pagina
  3. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’
  4. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Herstel mijn wachtwoord’.

Let op! Krijg je geen mail? Check het volgende:

  • Zit de mail in je Spam box?
  • Zit de mail in je ongewenste mail?
  • Heb je wel het juiste e-mailadres ingevoerd? Weet je niet meer zeker welk e-mailadres wordt gebruikt? Lees dan verder.
image
image

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Weet je niet meer met welk e-mailadres je kan inloggen of is er geen toegang meer tot de inbox van het oude e-mailadres? In deze gevallen zullen we de gebruikersnaam moeten aanpassen. Stuur hiervoor een e-mail naar support@voys.nl, dan kijken we samen hoe we ervoor kunnen zorgen dat je weer in kan loggen.

Mijn collega is zijn of haar gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten

Gebruikersnaam achterhalen

  • Log in op je telefonische platform.
  • Klik op ‘Beheer’.
  • Klik op ‘Gebruikers’.
  • Hier staan alle emailadressen die bekend zijn bij ons.

Wachtwoord opnieuw instellen

  • Log in op je telefonische platform.
  • Klik op ‘Beheer’.
  • Klik op ‘Gebruikers’.
  • Klik op het e-mailadres van jouw collega.
  • Op deze pagina zal je onderstaand voorbeeld zien. Let op! Vink de ‘Verplicht wachtwoord wijzigen na de volgende login’ in als je wil dat alleen jouw collega het wachtwoord weet.
image
✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel dan onze Klantgeluk collega’s op +31 50 700 9920  of stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.