- Nederlands
- 3. Factuurvragen
- 3.1 Wanneer wordt er gefactureerd?
- 3.2 Waar vind ik mijn facturen?
- 3.3 Ik wil uitleg over mijn factuur
- 3.4 Ik heb geen factuur gekregen
- Inloggen
- Facturen inzien
- 3.5 Hoe krijg ik facturen naar mijn mail gestuurd?
- 3.6 Ik ben niet langer bereikbaar door een betalingsachterstand
- 3.6.1 Hoe krijg ik mijn account weer geactiveerd?
- 3.6.2 Ik heb nooit een factuur in de mail gehad.
- 3.6.3 Hoe zet ik automatische incasso aan?
- English
- 3. Invoice Questions
- 3.1 When are invoices issued?
- 3.2 Where can I find my invoices?
- 3.3 I want an explanation about my invoice
- 3.4 I haven’t received an invoice
- Logging in
- Viewing invoices
- 3.5 How can I have invoices sent to my email?
- 3.6 I am no longer reachable due to an outstanding payment
- 3.6.1 How can I reactivate my account?
- 3.6.2 I never received an invoice by email
- 3.6.3 How do I enable direct debit?
Nederlands
3. Factuurvragen
3.1 Wanneer wordt er gefactureerd?
Op de eerste of tweede van de maand en we factureren de maand ervoor.
3.2 Waar vind ik mijn facturen?
- Login in Freedom.
- Klik rechts bovenin op Account.
- Vervolgens op Facturatie.
- Tot slot op Facturen.
- Hier vind je een overzicht van al je facturen. Deze facturen worden ook per e-mail naar je verstuurd. De factuur van de huidige maand vind je hier in ieder geval op de tiende van elke maand.
- Let op! Na 7 jaar worden de facturen verwijderd en kan je er niet meer bij.
3.3 Ik wil uitleg over mijn factuur
Wil je meer uitleg over je factuur en de kosten, klik dan op onderstaand pdf bestand.
3.4 Ik heb geen factuur gekregen
Op deze pagina lees je hoe je bij je facturen komt als deze niet in de mail is aangekomen of als je de factuur niet terug kan vinden.
Inloggen
- Login in Freedom.
- Login met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Facturen inzien
- Ga naar Account.
- Ga naar Facturatie.
- Ga naar Facturen.
- Druk op het logo wat hiernaast staat afgebeeld om de facturen te downloaden.
3.5 Hoe krijg ik facturen naar mijn mail gestuurd?
Als je de factuur per mail wil hebben, dan kan je dit als volgt instellen:
- Login in Freedom.
- Klik rechts bovenin op Account.
- Vervolgens op Administratie.
- Tot slot op Factuurgegevens.
- Bij Facturatie e-mailadres vul jij het e-mailadres in waar jij de facturen naartoe wil hebben gestuurd.
3.6 Ik ben niet langer bereikbaar door een betalingsachterstand
Als je niet op tijd jouw rekeningen hebt betaald bij ons, dan deactiveren wij jouw account. Dit gebeurd pas nadat jij meerdere mailtjes hebt gehad dat er nog openstaande rekeningen staan.
3.6.1 Hoe krijg ik mijn account weer geactiveerd?
In de mailwisseling staat een link die je kan aanklikken om te betalen. Zodra het geld bij ons op de bank staat, kunnen wij jou weer activeren.
3.6.2 Ik heb nooit een factuur in de mail gehad.
Wij gebruiken het e-mailadres wat jij ooit hebt opgegeven bij ons. Mocht jij die in de tussentijd veranderd hebben, maar niet bij ons. Dan raden wij jou aan dit alsnog te doen.
- Log in Freedom.
- Ga naar Account.
- Ga naar Administratie.
- Ga naar Factuurgegevens.
- Zet bij E-mailadres voor facturatie het e-mailadres waar je de facturen naartoe gestuurd wil hebben.
3.6.3 Hoe zet ik automatische incasso aan?
Neem contact met ons op om dit aan te passen.
English
3. Invoice Questions
3.1 When are invoices issued?
Invoices are issued on the first or second of the month, covering the previous month.
3.2 Where can I find my invoices?
- Log in to Freedom.
- Click on Account in the top right corner.
- Then click Billing.
- Finally, click Invoices.
- Here you will find an overview of all your invoices. These invoices are also sent to you by email. The invoice for the current month will be available here by the 10th of each month at the latest.
- Note! Invoices are deleted after 7 years and will no longer be accessible.
3.3 I want an explanation about my invoice
If you would like more information about your invoice and the charges, click on the PDF file below.
Sorry, no English option yet.
3.4 I haven’t received an invoice
On this page, you can read how to access your invoices if they didn’t arrive by email or if you cannot find your invoice.
Logging in
- Log in to Freedom.
- Log in with your username and password.
Viewing invoices
- Go to Account.
- Go to Billing.
- Go to Invoices.
- Click on the logo shown next to this text to download the invoices.
3.5 How can I have invoices sent to my email?
If you want to receive your invoices by email, you can set this up as follows:
- Log in to Freedom.
- Click Account in the top right corner.
- Then click Administration.
- Finally, click Invoice Details.
- Enter the email address where you want your invoices to be sent under Billing Email.
3.6 I am no longer reachable due to an outstanding payment
If you have not paid your bills on time, we will deactivate your account. This only happens after you have received several emails notifying you of outstanding invoices.
3.6.1 How can I reactivate my account?
The email correspondence contains a link you can click to make a payment. Once the payment has been received in our bank, we can reactivate your account.
3.6.2 I never received an invoice by email
We use the email address you provided to us. If you have changed it since then but not updated it with us, we recommend doing so.
- Log in to Freedom.
- Go to Account.
- Go to Administration.
- Click Invoice Details.
- Enter the email address where you want your invoices to be sent under Billing Email.
3.6.3 How do I enable direct debit?
Please contact us to set this up.