Vragen over facturatie

Vragen over facturatie

3. Factuurvragen

3.1 Wanneer wordt er gefactureerd?

Op de eerste of tweede van de maand en we factureren de maand ervoor.

3.2 Waar vind ik mijn facturen?

  • Login in Freedom.
  • Klik rechts bovenin op Account.
  • Vervolgens op Facturatie.
  • Tot slot op Facturen.
  • Hier vind je een overzicht van al je facturen. Deze facturen worden ook per e-mail naar je verstuurd. De factuur van de huidige maand vind je hier in ieder geval op de tiende van elke maand.
  • Let op! Na 7 jaar worden de facturen verwijderd en kan je er niet meer bij.
image

3.3 Ik wil uitleg over mijn factuur

Wil je meer uitleg over je factuur en de kosten, klik dan op onderstaand pdf bestand.

3.4 Ik heb geen factuur gekregen

Op deze pagina lees je hoe je bij je facturen komt als deze niet in de mail is aangekomen of als je de factuur niet terug kan vinden.

Inloggen

  • Login in Freedom.
  • Login met je gebruikersnaam en wachtwoord.
icon
Klik hier als je problemen hebt met inloggen.

Facturen inzien

  • Ga naar Account.
  • Ga naar Facturatie.
  • Ga naar Facturen.
  • Druk op het logo wat hiernaast staat afgebeeld om de facturen te downloaden.
image

3.5 Hoe krijg ik facturen naar mijn mail gestuurd?

Als je de factuur per mail wil hebben, dan kan je dit als volgt instellen:

  • Login in Freedom.
  • Klik rechts bovenin op Account.
  • Vervolgens op Administratie.
  • Tot slot op Factuurgegevens.
image
  • Bij Facturatie e-mailadres vul jij het e-mailadres in waar jij de facturen naartoe wil hebben gestuurd.
image

3.6 Ik ben niet langer bereikbaar door een betalingsachterstand

Als je niet op tijd jouw rekeningen hebt betaald bij ons, dan deactiveren wij jouw account. Dit gebeurd pas nadat jij meerdere mailtjes hebt gehad dat er nog openstaande rekeningen staan.

3.6.1 Hoe krijg ik mijn account weer geactiveerd?

In de mailwisseling staat een link die je kan aanklikken om te betalen. Zodra het geld bij ons op de bank staat, kunnen wij jou weer activeren.

3.6.2 Ik heb nooit een factuur in de mail gehad.

Wij gebruiken het e-mailadres wat jij ooit hebt opgegeven bij ons. Mocht jij die in de tussentijd veranderd hebben, maar niet bij ons. Dan raden wij jou aan dit alsnog te doen.

  • Log in Freedom.
  • Ga naar Account.
  • Ga naar Administratie.
  • Ga naar Factuurgegevens.
  • Zet bij E-mailadres voor facturatie het e-mailadres waar je de facturen naartoe gestuurd wil hebben.

3.6.3 Hoe zet ik automatische incasso aan?

  • Log in Freedom.
  • Ga naar Account.
  • Ga naar Administratie.
  • Ga naar Factuurgegevens.
  • Vink bij Betaalmethode ‘Automatische incasso’ aan.

Naar boven

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!