Ik ben niet langer bereikbaar door een betalingsachterstand

Ik ben niet langer bereikbaar door een betalingsachterstand

icon

Als je niet op tijd jouw rekeningen hebt betaald bij ons, dan deactiveren wij jouw account. Dit gebeurd pas nadat jij meerdere mailtjes hebt gehad dat er nog openstaande rekeningen staan.

icon

FAQ

Hoe krijg ik mijn account weer geactiveerd?

In de mailwisseling staat een link die je kan aanklikken om te betallen. Zodra het geld bij ons op de bank staat, kunnen wij jou weer activeren.

Ik heb nooit een factuur in de mail gehad.

Wij gebruiken het e-mailadres wat jij ooit hebt opgegeven bij ons. Mocht jij die in de tussentijd veranderd hebben, maar niet bij ons. Dan raden wij jou aan dit alsnog te doen.

  • Log in Freedom.
  • Ga naar Account.
  • Ga naar Administratie.
  • Ga naar Factuurgegevens.
  • Zet bij E-mailadres voor facturatie het e-mailadres waar je de facturen naartoe gestuurd wil hebben.
Hoe zet ik automatische incasso aan?
  • Log in Freedom.
  • Ga naar Account.
  • Ga naar Administratie.
  • Ga naar Factuurgegevens.
  • Vink bij Betaalmethode ‘Automatische incasso’ aan.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!