💻

Webphone handleiding

Je hebt je Webphone geïnstalleerd en je wil nu weten hoe het werkt.

Hieronder een uitleg over het gebruik van de Webphone.

Toetsen

Bij toetsen kan je een gesprek opstarten. Dit kan op verschillende manieren.

  • Type een nummer in of plak een gekopieerd nummer in Type een nummer of naam. Druk vervolgens op Bellen.
  • Type de naam van een collega in bij Type een nummer of naam. Druk vervolgens op Bellen.
  • Scroll naar de collega die je wil bellen bij Collega’s of Favorieten en druk op het bel-icoontje.
  • Toets een telefoonnummer in op het toetsenbord. Druk daarna op Bellen.

image

Huidige gesprekken

Bij huidige gesprekken zie je het gesprek wat je opgezet hebt of wat je hebt opgenomen.

Mute knop

Druk op Dempen om bij een gesprek de microfoon op stil te zetten. Druk nogmaals op dezelfde knop om dit ongedaan te maken.

image

Doorverbinden

Je kan oproepen met ruggespraak of blind doorverbinden. Druk tijdens het gesprek op de Transfer knop.

image

Doorverbinden met ruggespraak

Selecteer Warm/Attended Transfer. Kies een collega uit de lijst met interne nummers of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden en druk op het bel icoontje.

image

Wanneer de tweede persoon het gesprek opneemt kun je een gesprek voeren dat de eerste persoon niet zal horen. Druk vervolgens op Transfer Voltooien om het eerste gesprek door te verbinden.

image

Blind doorverbinden

Druk op transfer en selecteer Koud/Blind. Kies een collega uit de lijst met interne nummers of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden en druk op het bel icoontje. Het gesprek is meteen doorgezet.

image

In de wacht

Zet een gesprek in de wacht door op de knop In wacht te drukken. Je kan de klant uit de wacht halen door weer op In wacht te drukken.

image

Ophangen

Je verbreekt de verbinding door op Ophangen te drukken.

image

Niet storen

Wil je even niet gestoord worden door de telefoon klik dan aan de linker bovenkant op het poppetje. Je krijgt nu een pop up, vink Do not disturb aan. Je kan nu geen inkomende telefonie ontvangen op je Webphone, je kan wel uitbellen. Je bent weer telefonisch bereikbaar door het vinkje weer uit te zetten bij Do not disturb.

image

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel ons Team Klantgeluk op 050 211 1527 of  stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.