💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Sneltoetsen en Busy Light Field (BLF) toevoegen aan jouw Yealink

Sneltoetsen en Busy Light Field (BLF) toevoegen aan jouw Yealink

Let op! Het toestel moet geconfigureerd zijn met het platform en dan pas kan je de BLF en sneltoetsen toevoegen.

Busy Lamp Field

Deze toetsen geven de mogelijkheid om de huidige status van de telefoon van een andere collega te beheren of aan te passen. Mocht jouw collega bij haar werkplek weg zijn en de telefoon kan af, dan zou je deze kunnen overnemen via jouw toestel.

BLF aanzetten op jouw toestel

  • Login in Blue.
  • Druk op Toestellen.
  • Klik op het toestel waarop jij de BLF optie wil instellen.
  • Druk op BLF-instellingen.
  • image
  • Vink vervolgens aan wat je wil kunnen met deze BLF toetsen op jouw toestel. Mocht je niet exact weten hoe of wat, je kan altijd terug naar deze pagina om het aan- of uit te zetten.
  • Druk op Opslaan.
  • Je ziet nu een blauwe melding in beeld.
  • Druk op Toestel opnieuw opstarten.
  • image
  • Druk op Lijntoetsenpagina zodra jouw toestel is herstart.
  • image

BLF lijntoetsen toevoegen

Je zit nu op de lijntoetsen pagina van jouw toestel. Het kan zijn dat er al toetsen in gebruik zijn vanwege bijvoorbeeld het instellen van een nachtmodusprofiel zoals in het voorbeeld hieronder. Pak dus elke keer een toets waar Actie achter staat als je de BLF gaat instellen.

Let op!

  • Zet geen collega’s in de BLF die je ook als sneltoets in wil stellen. Dit kan niet tegelijk.
  • Zet ook geen gebruikers erin die in gelijktijdige hunt groepen zitten. Dit wil namelijk zorgen voor een overbelasting aan sip pakketjes over jouw netwerk en kan zorgen voor problemen in de kwaliteit van jouw gesprekken.
image
  • Klik op Actie achter de toets die jij wil instellen.
    1. image
    2. Geef bij Actie aan dat je een Busy Lamp Field in wil stellen.
    3. Bij Gebruiker selecteer je de collega waarvan je toestel gegevens wil in zien.
    4. Bij Weergeven op telefoon geef je de toets een naam zodat je weet welk toestel jij informatie van ziet.
    5. Druk op Wijzigingen opslaan.
image
  • Herhaal dit proces tot je alle toestellen als BLF in jouw toestel hebt gezet.
  • Als je klaar bent druk dan bovenaan de pagina op Toestel opnieuw opstarten.
  • image
  • Als jouw toestel klaar is met herstarten, dan zijn de BLF toetsen zichtbaar.

Sneltoetsen/Speed dial instellen op jouw toestel

  • Login in Blue.
  • Druk op Toestellen.
  • Klik op het toestel waarop jij de sneltoetsen optie wil instellen.
  • Druk op Lijntoetsen.
  • image
  • Het kan zijn dat er al toetsen in gebruik zijn vanwege bijvoorbeeld het instellen van een nachtmodusprofiel of BLF zoals in het voorbeeld hierboven. Pak dus elke keer een toets waar Actie achter staat als je een sneltoets gaat instellen.
  • Klik op Actie.
    • Geef bij Actie aan dat je een Sneltoets in wil stellen.
    • Bij Object geef je aan waarvoor je een sneltoets in wilt stellen.
    • Vervolgens geef je exact aan welke gebruiker, telefoonnummer, belgroep etc. jij achter jouw sneltoets wil hebben.
    • Bij Weergeven op telefoon geef je de toets een naam zodat je weet welk toestel jij informatie van ziet.
    • Druk op Wijzigingen opslaan.
    • image
  • Herhaal dit proces tot je alle toestellen als BLF in jouw toestel hebt gezet.
  • Als je klaar bent druk dan bovenaan de pagina op Toestel opnieuw opstarten.
  • image
  • Als jouw toestel klaar is met herstarten, dan zijn de BLF toetsen zichtbaar.

Veelgestelde vragen

Kan je deze instellingen in bulk overzetten?

Nee. Op dit moment kan dit alleen één voor één op de telefoon gezet worden.

Kan een gebruiker/collega ook via de CONNECT App bij deze gegevens komen?

Nee. Deze instellingen kunnen alleen door een admin worden aangepast.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren geef dit dan aan door feedback te geven of contact met ons op te nemen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, bel ons dan op 050 700 9940.