Gesprek opstarten
Er zijn 2 mogelijkheden om een gesprek op te starten. Je hebt de keuze om een collega of contact te bellen of een extern nummer in te toetsen.
Via tab contacten of oproepen kun je een collega/contact zoeken en via het bel icoontje de oproep starten.
Je kunt ook een extern nummer intoetsen via het toetsenpaneel
Gesprek aannemen of weigeren
Bij een inkomend gesprek heb je 3 keuzen:
- Aannemen, groene hoorn - Op het apparaat waarop je het gesprek accepteert, zal ook het actieve gesprek plaatsvinden
- Weigeren - In alle gevallen zijn er in principe 2 scenarios:
- Weiger je het gesprek op je desktop app, zal hij (mits je ook de mobiele app als bestemming hebt ingevoerd) blijven overgaan op je mobiele app en volgt hij het gesprek zoals je hebt ingesteld bij het actieve profiel (doorsturen van de oproep)
- Weiger je het gesprek op je mobiele app, zal hij wanneer je, voicemail hebt aanstaan, direct doorgestuurd worden naar de voicemail. Heb je voicemail uitstaan, zal hij de verbinding verbreken
- Direct doorsturen naar voicemail - op je desktop app heb je de mogelijkheid de oproep (mits deze aanstaat) door te sturen naar je persoonlijke voicemail.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren geef dit dan aan door feedback te geven of contact met ons op te nemen.