- Hoe download ik BLUE Connect?
- Met welk toestel wil je bellen?
- Ik wil bellen met mijn vaste toestel
- Ik wil bellen vanaf mijn laptop
- Ik wil bellen met mijn mobiel
Hoe download ik BLUE Connect?
- Login in Blue.
- Klik op Apps en integraties.
- Ga naar Desktop-, mobiele en web-apps.
- Kies voor de optie waarop jij BLUE connect wil gebruiken.
- Zodra je kiest wordt er een bestand gedownload. In sommige gevallen zou je nog toestemming hiervoor moeten geven, zoals bij je mobiel in de app store of play store.
- Je logt in met jouw gebruikersgegevens. Heb je die niet, dan lees je hier hoe je daaraan komt.
- Geef als je dit wil instellen een extra mail en telefoonnummer door. Dit kan je ook overslaan.
Met welk toestel wil je bellen?
Je kan met drie verschillende manieren bellen. Een vast toestel, jouw laptop of met jouw mobiel. Kies bovenaan deze pagina welke optie jij wil of scroll naar beneden tot je jouw optie tegenkomt.
Ik wil bellen met mijn vaste toestel
Hier lees je hoe je jouw toestel koppelt aan Blue en ermee kan bellen via Blue Connect.
Ik wil bellen vanaf mijn laptop
Als je BLUE CONNECT hebt gedownload en bent ingelogd zoals hierboven beschreven, lees dan verder.
- Druk op volgende.
- Kies vervolgens voor Computer wordt gebruikt om te bellen.
- Klik op Start.
- Je zit nu in BLUE CONNECT.
- Klik op het bel icoon links in de zwarte balk om te kunnen bellen.
- Zorg dat er een headset aan jouw laptop gekoppeld is.
- Zorg dat jij jouw eerste keer belt door middel van een testcall naar bijvoorbeeld jouw mobiele nummer.
- Je zal merken dat er gevraagd wordt naar het gebruiken van jouw microfoon en dat hij tegelijkertijd ook al uitbelt.
- Geef toegang voor het gebruik van jouw microfoon.
- Je hebt BLUE CONNECT geïnstalleerd en deze is klaar voor gebruik!
Ik wil bellen met mijn mobiel
- Zorg dat je overal toestemming voor geeft, behalve contactenlijst delen is niet nodig.
- Je kan meteen gebruik maken van deze functie. Bij de iPhone kan het voorkomen dat deze niet goed registreert. Het beste kan je dan even wachten, eventueel daarna de app er opnieuw opzetten en dan zal die wel werken.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren geef dit dan aan door feedback te geven of contact met ons op te nemen.