Desktop app
- Mute - mute je de microfoon van je computer (aangesloten headset of ingebouwde microfoon). Je kunt hierbij de beller nog wel horen, maar de beller jou niet. De beller hoort geen wachttoon of muziek
- In de wacht - De beller wordt in de wacht gezet en hoort (afhankelijk van je instellingen) een wachttoon of muziekje. Jij hoort de beller niet en de beller hoort jou niet
- Toetsenpaneel - indien je in een keuzemenu terechtkomt
- Flippen - het wisselen van je gesprek tussen je mobiele en desktop app
- Parkeren - hiermee kun je een gesprek parkeren op een extensie nummer
- Doorverbinden - bij het doorverbinden gaat de beller in de wacht en vervolgens heb je 3 keuzes:
- Warm doorverbinden
- Kies een contact of toets een extern nummer in waarmee je de beller mee wilt verbinden
- Klik vervolgens op het icoon voor warm doorverbinden
- Na de beller te hebben geïntroduceerd, kun je via de knop transfer voltooien het gesprek doorzetten
- Koud doorverbinden
- Kies een contact of toets een extern nummer in
- Klik vervolgens op het icoon voor koud doorverbinden
- Doorverbinden naar voicemail (alleen mogelijk voor gebruikers binnen het platform)
- Kies het contact
- Klik vervolgens op het icoon voor het verbinden naar de voicemail
- Gesprek toevoegen - je kunt iemand toevoegen aan het gesprek. Volg hierbij de volgende stappen
- Kies voor gesprek toevoegen
- Kies een contact of toets een extern nummer van de persoon die je bij het gesprek wilt voegen
- Klik vervolgens op het icoon merge, waarbij het gesprek met alle partijen wordt voortgezet
8. Eindigen gesprek
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren geef dit dan aan door feedback te geven of contact met ons op te nemen.