Bereikbaarheid in complete

Bereikbaarheid in complete

Stel, je bent ZZP’er en je wilt gemakkelijk kunnen wisselen tussen bereikbaar zijn op je vaste toestel en je mobiel. Dan is het natuurlijk lastig om continu je belplan te moeten aanpassen. Het werken met een gebruiker in je belplan is dé oplossing. Wanneer je vaste nummer wordt gebeld gaat het over op de ‘gebruiker’. Wat de eindbestemming (vast of mobiel) van jou als gebruiker is stel je in onder bereikbaarheid op het dashboard, in de app of via de browser plugin.Heb je wel collega’s? Dan kun je een belgroep met gebruikers aanmaken, waarvan iedere gebruiker zelf zijn eindbestemming bepaalt.

Er zijn vier manieren om je bereikbaarheid aan te passen:

Via de Webphone

  • Ga in de webphone naar het tabblad “Instellingen”
image

Via de Klik -en Bel browserextensie

  • Klik op het Voys logo rechts naast de adresbalk
  • Selecteer op welke bestemming je bereikbaar wil zijn
image

Via de Voys App

  • Klik op Instellingen
  • Selecteer op welke bestemming je bereikbaar wil zijn
image

Via freedom.voys.nl

Om je bereikbaarheid in te stellen via de portal log in je in bij freedom.voys.nl

  • Ga naar Dashboard
  • Ga naar Bereikbaarheid
  • Pas het VoIP-account aan waarop je bereikbaar wil zijn.
image

✍️
Ik heb Feedback op jullie help systeem!

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden? Bel dan onze Klantgeluk collega’s op +31 50 700 9920  of stuur een e-mail naar klantgeluk@voys.nl.