💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Gebruikers: beschikbaar staan zoals jij wil
Gebruikers: beschikbaar staan zoals jij wil

Gebruikers: beschikbaar staan zoals jij wil

Wat kan ik met een gebruiker?

Als gebruiker kan je zelf aangeven of je beschikbaar bent, uitsluitend beschikbaar bent voor collega's, niet gestoord wilt worden of helemaal niet bereikbaar bent. Daarnaast geef je ook aan op welk apparaat je oproepen wilt ontvangen. Dat kan de App, Webphone, een doorschakeling of een vast toestel zijn. Wordt een gesprek opgezet naar dit interne nummer van de Gebruiker, dan wordt deze doorgezet naar de juiste eindbestemming. Dit geldt ook wanneer de beschikbaarheid is ingesteld op de Voys App of zelfs op het mobiele privénummer.

image

Hoe kan ik deze gebruikersfunctie volledig inzetten?

Als je het meeste uit deze gebruikersfunctie wil halen, dan hebben wij hieronder alle informatie die je nodig bent om dat te kunnen doen.

  1. Maak een Gebruikersaccount aan.
  2. Zorg dat je op de juiste plekken in het belplan komt te staan als gebruiker.
  3. Leer wat jij kan regelen vanuit jouw gebruikersaccount.

Veelgestelde vragen

Ik heb ingesteld dat ik bereikbaar ben, maar waarom gaat mijn telefoon niet over?
Hoe kan het dat de telefoon rinkelt, terwijl ik mezelf op “niet bereikbaar” heb gezet?
Hoe verwijder ik een gebruiker?
Uitbellen vanuit jouw gebruikersaccount aanzetten
Mijn collega staat op ‘groen’, maar is in werkelijkheid helemaal niet bereikbaar. Hoe kan dit?
Waarom zie ik niet op welk apparaat mijn collega beschikbaar is?