💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Gebruikers: beschikbaar staan zoals jij wil
Gebruikers: beschikbaar staan zoals jij wil

Gebruikers: beschikbaar staan zoals jij wil

Wat kan ik met een gebruiker?

Als gebruiker kan je zelf aangeven of je beschikbaar bent, uitsluitend beschikbaar bent voor collega's, niet gestoord wilt worden of helemaal niet bereikbaar bent. Daarnaast geef je ook aan op welk apparaat je oproepen wilt ontvangen. Dat kan de App, Webphone, een doorschakeling of een vast toestel zijn. Wordt een gesprek opgezet naar dit interne nummer van de Gebruiker, dan wordt deze doorgezet naar de juiste eindbestemming. Dit geldt ook wanneer de beschikbaarheid is ingesteld op de Voys App of zelfs op het mobiele privénummer.

image

Hoe kan ik deze gebruikersfunctie volledig inzetten?

Als je het meeste uit deze gebruikersfunctie wil halen, dan hebben wij hieronder alle informatie die je nodig bent om dat te kunnen doen.

  1. Maak een Gebruikersaccount aan.
  2. Zorg dat je op de juiste plekken in het belplan komt te staan als gebruiker.
  3. Leer wat jij kan regelen vanuit jouw gebruikersaccount.

Veelgestelde vragen

Ik heb ingesteld dat ik bereikbaar ben, maar waarom gaat mijn telefoon niet over?
  • Je hebt een gebruiker aangemaakt, maar deze moet ook ingesteld worden in het belplan.
  • Zorg ervoor dat jij als gebruiker ook op het juiste toestel, de app, Webphone of 06 nummer bereikbaar bent.
Hoe kan het dat de telefoon rinkelt, terwijl ik mezelf op “niet bereikbaar” heb gezet?

In dit geval kan het zijn dat je telefoon los in het belplan staat en niet je gebruiker. De bereikbaarheidsopties worden dan overgeslagen. Zet je gebruikersaccount in het belplan om je bereikbaarheid snel te kunnen wijzigen.

Hoe verwijder ik een gebruiker?
  • Log in Freedom.
  • Ga naar Beheer.
  • Klik op het kruisje achter de gebruiker die je wilt verwijderen.
  • image
  • Klik dan op Ja, gebruiker verwijderen. De gebruiker is nu verwijderd.
  • Kan de gebruiker niet verwijderd worden? Dit komt omdat je ingelogd bent in die gebruiker of niet de juiste rechten hebt om gebruikers te verwijderen. Log daarom in via een ander account met beheer rechten om dit in te regelen.
Uitbellen vanuit jouw gebruikersaccount aanzetten

Hieronder lees je hoe je kan uitbellen vanuit je Gebruiker.

Uitbellen met je gebruikersnummer:

  • Log in Freedom.
  • Klik rechtsboven op Account.
  • Klik op Instellingen.
  • Vink onderstaande aan:
  • image
  • Klik op Opslaan.
Mijn collega staat op ‘groen’, maar is in werkelijkheid helemaal niet bereikbaar. Hoe kan dit?

Wanneer je je bestemming op een externe bestemming zet, je 06 nummer bijvoorbeeld, kan Voys Pulse niet wat de status van die externe bestemming is. Het kan dus zijn dat de collega via zijn of haar 06 nummer in gesprek is, terwijl de beschikbaarheid van de collega in Voys Pulse wel op online staat. Wil je dit voorkomen? Zorg ervoor dat jij en je collega’s zich op niet beschikbaar zetten wanneer je niet bereikbaar bent.

Waarom zie ik niet op welk apparaat mijn collega beschikbaar is?

Bij het ontwikkelen van Voys Pulse zijn we er van uit gegaan dat je belt naar een persoon en niet naar een specifiek apparaat. De VoIP-accounts die gekoppeld zijn aan een gebruiker zijn dus niet meer zichtbaar, omdat de bereikbaarheid van de gebruiker doorslaggevend is. Wil je toch het losse VoIP-account kunnen bellen? Voeg dan het VoIP account nummer en bijbehorende naam toe aan contacten.