Gespreksnotificaties

Gespreksnotificaties

De module Gespreksnotificaties maakt het mogelijk om automatisch data van gesprekken te versturen naar een door jou opgegeven URL. Deze gespreksnotificaties worden voor alle gesprekken binnen jouw Freedom omgeving naar de opgegeven URL verzonden. Koppel je deze gespreksnotificaties aan je CRM pakket dan zie je wie gebeld is, hoe laat dit was en hoe lang dit gesprek heeft geduurd. De gespreksnotificaties worden opgeroepen bij inkomende, interne en uitgaande oproepen. Je kan de gespreksnotificaties ook voor andere doeleinden gebruiken, bijvoorbeeld voor het doormeten van gespreksstatistieken.

Gespreksnotificaties

Er wordt tijdens een gesprek informatie verstuurd naar de opgegeven URL. Hieronder staan de 6 momenten waarop dit bij inkomende, interne en uitgaande gesprekken gebeurt.

  • Created
  • Ringing
  • Answered
  • Warm transfer
  • Cold transfer
  • Hang-up

icon
Op de pagina met Technische specificaties  wordt uitgelegd welke informatie er verstuurd wordt op de 6 momenten tijdens een gesprek.

Technische specificaties
Technische specificaties

Instellen

  • Log in op Freedom
  • Klik in de menubalk op Beheer
  • Selecteer Gespreksnotificaties
  • Klik op Toevoegen.
  • Zet bij Beschrijving een eigen beschrijving die vertelt waar de notificatie voor is.
  • Vul bij URL de URL in waar de gespreksnotificaties naar toe moeten worden verstuurd.
  • Vul bij API-token de API-token van het geselecteerde pakket in. Let op: dit is alleen nodig wanneer jouw geselecteerde pakket een API-token uitgeeft.
  • Druk op Opslaan.
image

We bieden op dit moment een standaard koppeling aan met het CRM pakket RobinHQ in combinatie met gespreksnotificaties.

Daarnaast bieden we Bubble aan. Bubble kan gekoppeld worden met verschillende CRM pakketten. Klik hier voor meer informatie over Bubble en de koppelmogelijkheden.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!