💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Gespreksopname

Gespreksopname

Met de module gespreksopname kun je inkomende en uitgaande gesprekken opnemen, opslaan en afspelen. Je bepaalt zelf hoelang je deze gesprekken wilt opslaan. Onthoud wel, is de opslagtijd die je hebt ingesteld gepasseerd, dan is jouw gespreksopname ook weg.

icon
Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor het juridische aspect van het opnemen van telefoongesprekken. Dit houdt bijvoorbeeld in dat je mensen waarvan je de gesprekken opneemt op de hoogte moet brengen van dat feit, verdiep je hier dus goed in voordat je start met de opname van gesprekken.

Drie manieren om gesprekken op te nemen

Je kan op drie manieren gesprekken opnemen. Inkomend, uitgaand en op het moment dat je het gesprek aan het voeren bent. Een combi van deze opties is ook mogelijk.

1. Zelf bepalen wanneer je het gesprek op gaat nemen

2. Inkomende telefonie altijd opnemen

3. Uitgaande telefonie opnemen

Veelgestelde vragen

Hoe luister ik gesprekken af?
Waarom kan ik mijn gespreksopname niet terug vinden?
Ik ga gespreksopname uitzetten, waar moet ik op letten?
Call Through met de app gebruiken in combi met gespreksopname.
Kan het dat niet al mijn gesprekken worden opgenomen?
De gespreksopname klinkt slechter dan toen het gesprek werd opgenomen.
Worden gesprekken ook opgenomen als de klant in de wacht staat?