Met de module gespreksopname kun je inkomende en uitgaande gesprekken opnemen, opslaan en afspelen. Je bepaalt zelf hoelang je deze gesprekken wilt opslaan. Onthoud wel, is de opslagtijd die je hebt ingesteld gepasseerd, dan is jouw gespreksopname ook weg.
Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor het juridische aspect van het opnemen van telefoongesprekken. Dit houdt bijvoorbeeld in dat je mensen waarvan je de gesprekken opneemt op de hoogte moet brengen van dat feit, verdiep je hier dus goed in voordat je start met de opname van gesprekken.
Drie manieren om gesprekken op te nemen
Je kan op drie manieren gesprekken opnemen. Inkomend, uitgaand en op het moment dat je het gesprek aan het voeren bent. Een combi van deze opties is ook mogelijk.
‣
1. Zelf bepalen wanneer je het gesprek op gaat nemen
‣
2. Inkomende telefonie altijd opnemen
‣
3. Uitgaande telefonie opnemen
Veelgestelde vragen
‣
‣
‣
‣
‣
‣
‣