Deze help-pagina geeft een overzicht van de gespreksopname-module, waarmee je belangrijke zakelijke gesprekken kunt opnemen en opslaan voor training, naleving of kwaliteitsborging. Je kunt kiezen uit drie opname-opties:
- Selectieve opname – kies specifieke gesprekken om op te nemen.
- Binnenkomende gesprekken – neem automatisch alle binnenkomende gesprekken op.
- Uitgaande gesprekken – neem automatisch alle uitgaande gesprekken op.
Intelligence (optioneel)
Voys Intelligence kan automatisch transcripties en samenvattingen van je gesprekken genereren, zodat je snel belangrijke informatie kunt terugvinden. Intelligence kan worden geactiveerd via Admin in Freedom en kan zelfs worden gekoppeld aan je CRM! Lees er hier meer over.
Drie manieren om gesprekken op te nemen
Je kan op drie manieren gesprekken opnemen. Inkomend, uitgaand en op het moment dat je het gesprek aan het voeren bent. Een combi van deze opties is ook mogelijk.
1. Zelf bepalen wanneer je het gesprek op gaat nemen
2. Inkomende telefonie altijd opnemen
3. Uitgaande telefonie opnemen
Wil je ook Voys Intelligence gebruiken? Ga naar stap 2 op deze pagina.