In deze module vertellen wij hoe je één of meerdere keuzemenu’s toevoegt.
Wil jij één of meer keuzemenu’s?
De eerste stap om een keuzemenu te gaan creëren is weten of je er misschien wel meer wilt.
Hoe ziet één keuzemenu eruit?
De eerste stap om een keuzemenu te gaan creëren is weten of je er misschien wel meer wilt.
Eén Keuzemenu
Dan zal het er ongeveer zo uitzien.
- De klant belt naar jouw telefoonnummer.
- De klant hoort een melding:
- De klant kiest optie 1: Krijgt een collega die advies kan geven aan de lijn.
- De klant kiest optie 2: Krijgt de secretaresse aan de lijn.
- De klant kiest optie 3: Krijgt een collega die financieel kan helpen aan de lijn.
‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten! Voor advies druk op 1, Voor de secretaresse druk op 2, Of voor de financiële afdeling, druk op 3‘
Hoe zien meerdere keuzemenu’s eruit?
Dan zal het er ongeveer zo uitzien.
- De klant belt naar jouw telefoonnummer.
- De klant hoort een melding: ‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten! Voor Nederlands, druk op 1, For English, press 2.
- De klant kiest optie 1: Krijgt een tweede keuzemenu in het Nederlands te horen:
- Voor advies, druk op 1,
- Voor de secretaresse, druk op 2,
- Of de financiële afdeling, druk op 3.‘
- De klant kiest optie 2: Krijgt een derde keuzemenu in het Engels te horen:
- For advice, press 1,
- For the secretary, press 2,
- For the Financial department, press 3.‘
FAQ over het keuzemenu
Combineer een Keuzemenu met de module Openingstijden. Dan komen bellers buiten openingstijden niet in het keuzemenu terecht, maar krijgen direct een melding/voicemail dat het bedrijf gesloten is.
Dit kan door een openingstijden module toe te voegen IN de optie. Binnen de openingstijden laat je dan de telefoon overgaan. Buiten die openingstijden geef je bijvoorbeeld in een melding aan wanneer je weer open bent of misschien een keuzemenu om terug te keren naar het hoofdmenu en een andere optie te kunnen kiezen.
Op de pagina Geluiden lees je hoe je een persoonlijke geluidsmelding kan inspreken en uploaden. Het bestand voor het keuzemenu dient één melding te zijn. Bijvoorbeeld: Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten, voor juridisch advies, toets 1. Voor administratie, toets 2.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!