Bij Keuzemenu maak je de module Keuzemenu aan, waardoor de beller een keuze kan maken door een cijfer in te toetsen. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer je belletjes krijgt die voor verschillende afdelingen zijn.
Wil jij één of meer keuzemenu’s?
Heb jij voldoende aan één keuzemenu? Of wil je dat bellers bijvoorbeeld eerst een taal kunnen kiezen voordat je ze ze moeten kiezen voor een afdeling? Hieronder leggen we uit wat het verschil is in het instellen van één of meerdere keuzemenu’s.
Hoe ziet één keuzemenu eruit?
De eerste stap om een keuzemenu te gaan creëren is weten of je er misschien wel meer wilt.
Eén Keuzemenu
Dan zal het er ongeveer zo uitzien.
- De klant belt naar jouw telefoonnummer.
- De klant hoort een melding:
- De klant kiest optie 1: Krijgt een collega die advies kan geven aan de lijn.
- De klant kiest optie 2: Krijgt de secretaresse aan de lijn.
- De klant kiest optie 3: Krijgt een collega die financieel kan helpen aan de lijn.
‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten! Voor advies druk op 1, Voor de secretaresse druk op 2, Of voor de financiële afdeling, druk op 3‘
Hoe zien meerdere keuzemenu’s eruit?
Dan zal het er ongeveer zo uitzien.
- De klant belt naar jouw telefoonnummer.
- De klant hoort een melding: ‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten! Voor Nederlands, druk op 1, For English, press 2.
- De klant kiest optie 1: Krijgt een tweede keuzemenu in het Nederlands te horen:
- Voor advies, druk op 1,
- Voor de secretaresse, druk op 2,
- Of de financiële afdeling, druk op 3.‘
- De klant kiest optie 2: Krijgt een derde keuzemenu in het Engels te horen:
- For advice, press 1,
- For the secretary, press 2,
- For the Financial department, press 3.‘