💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Keuzemenu
Keuzemenu

Keuzemenu

Bij Keuzemenu maak je de module Keuzemenu aan, waardoor de beller een keuze kan maken door een cijfer in te toetsen. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer je belletjes krijgt die voor verschillende afdelingen zijn.

Wil jij één of meer keuzemenu’s?

Heb jij voldoende aan één keuzemenu? Of wil je dat bellers bijvoorbeeld eerst een taal kunnen kiezen voordat je ze ze moeten kiezen voor een afdeling? Hieronder leggen we uit wat het verschil is in het instellen van één of meerdere keuzemenu’s.

icon

Hoe ziet één keuzemenu eruit?

De eerste stap om een keuzemenu te gaan creëren is weten of je er misschien wel meer wilt.

Eén Keuzemenu

Dan zal het er ongeveer zo uitzien.

  • De klant belt naar jouw telefoonnummer.
  • De klant hoort een melding:
    1. ‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten! Voor advies druk op 1, Voor de secretaresse druk op 2, Of voor de financiële afdeling, druk op 3‘

    2. De klant kiest optie 1: Krijgt een collega die advies kan geven aan de lijn.
    3. De klant kiest optie 2: Krijgt de secretaresse aan de lijn.
    4. De klant kiest optie 3: Krijgt een collega die financieel kan helpen aan de lijn.
icon

Hoe zien meerdere keuzemenu’s eruit?

Dan zal het er ongeveer zo uitzien.

  • De klant belt naar jouw telefoonnummer.
  • De klant hoort een melding: ‘Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten! Voor Nederlands, druk op 1, For English, press 2.
    • De klant kiest optie 1: Krijgt een tweede keuzemenu in het Nederlands te horen:
      • Voor advies, druk op 1,
      • Voor de secretaresse, druk op 2,
      • Of de financiële afdeling, druk op 3.‘
    • De klant kiest optie 2: Krijgt een derde keuzemenu in het Engels te horen:
      • For advice, press 1,
      • For the secretary, press 2,
      • For the Financial department, press 3.‘
icon

Veelgestelde vragen

Hoe zorg ik ervoor dat klanten geen keuzemenu horen als we gesloten zijn?

Combineer een Keuzemenu met de module Openingstijden. Dan komen bellers buiten openingstijden niet in het keuzemenu terecht, maar krijgen direct een melding/voicemail dat het bedrijf gesloten is.

Hoe kan ik de openingstijden per optie anders instellen?

Dit kan door een openingstijden module toe te voegen IN de optie. Binnen de openingstijden laat je dan de telefoon overgaan. Buiten die openingstijden geef je bijvoorbeeld in een melding aan wanneer je weer open bent of misschien een keuzemenu om terug te keren naar het hoofdmenu en een andere optie te kunnen kiezen.

Hoe moet ik het keuzemenu bandje inspreken?

Op de pagina Geluiden lees je hoe je een persoonlijke geluidsmelding kan inspreken en uploaden. Het bestand voor het keuzemenu dient één melding te zijn. Bijvoorbeeld: Welkom bij Altijd Gelijk Advocaten, voor juridisch advies, toets 1. Voor administratie, toets 2.

Wat houden de Time-out en Fout-berichten opties in?

Het Time-out bericht (de klant maakt geen keuze) of een Fout-bericht krijgt (de klant kiest een verkeerde keuze) worden afgespeeld nadat de klant een verkeerde of geen keuze heeft gemaakt.

Je kan de klant een extra poging geven om een juist nummer te kiezen. Dit staat standaard op drie pogingen. Als de pogingen op zijn, dan wordt de klant in het belplan gestuurd naar de overig/mislukt optie. Dan hebben ze net het time-out- of fout-bericht gehoord (Je kan er ook voor kiezen om geen bericht in te vullen) en kan jij bedenken wat je met deze klant verder wil doen. Je kan bijvoorbeeld de klant alsnog doorverbinden naar een collega of je laat de verbinding verbreken omdat je graag wil dat de klant echt de juiste keuze maakt. Ook kan je een melding toevoegen of een voicemail die meer informatie geeft dan dat het time-out bericht of fout-bericht doet.