Hier vind je de meldingen die zijn gekoppeld aan je account en hier kun je nieuwe meldingen aanmaken. Denk hierbij aan een vrolijke welkomstmelding of een bericht waarin je bellers buiten openingstijden laat weten wat je bedrijfstijden zijn.
Een nieuwe melding aanmaken
- Log in op freedom.
- Klik op Beheer.
- Klik op Meldingen.
- Klik op toevoegen.
- Geef de melding een Naam.
Geluidsbestand toevoegen
Er zijn twee opties om een geluidsbestand toe te voegen.
Optie 1: Geluiden
Je kan een geluid wat je bij de module geluiden hebt toegevoegd aanvinken, je klikt op opslaan en je hebt een melding aangemaakt.
Optie 2: Geluidsbestand toevoegen
Als je hiervoor kiest dan kan je een melding opnemen of uploaden vanaf je computer. Voor het opnemen heb je een computer of mobiel met microfoon nodig.
Geluidsbestand uploaden
- Klik op Bestand kiezen.
- Selecteer het juiste bestand.
- Klik op Opslaan.
Geluidsbestand opnemen
- Kies voor Neem een nieuw geluid op.
- Druk op Start opnemen.
- Spreek jouw voicemail in.
- Druk op Stop opnemen zodra je jouw bericht hebt ingesproken.
- Druk eventueel op Play om het na te luisteren.
- Gelukt? Klik op Opslaan.
- Mislukt? Druk op Start opnemen en je kan het nog eens proberen.
Een melding in mijn belplan zetten
- Log in op freedom.
- Klik op Belplannen.
- Selecteer het telefoonnummer waarvoor je de melding toe wil voegen.
- Druk op Belplan wijzigen.
- Klik op stap toevoegen waar je de melding wil neerzetten.
- Geef aan dat je een Melding toe wil voegen.
- En kies vervolgens de melding die je toe wil voegen.
- Druk op Bevestigen.
- Druk op Wijzigingen opslaan.
- De melding staat nu actief in het belplan.
FAQ voor Meldingen
Niet groter dan 7MB.
MP3, WAV, MP4, M4A, FLAC en WMA.
Na het uploaden wordt het bestand geconverteerd wat de geluidskwaliteit kan verminderen.
Ja, wij hebben een aantal professionele meldingen voor jou klaargezet. Ga naar de meldingen.
Ja dat kan zeker. Vul dit formulier in.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!