💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Wachtrij
Wachtrij

Wachtrij

Deze module heb je nodig als je organisatie veel gelijktijdig wordt gebeld en je bellers de mogelijkheid wilt geven te wachten op de eerste vrijkomende lijn.

In deze handleiding lees je hoe jij een wachtrij module maakt en hoe je deze in je belplan kan zetten.

‣

Geef jouw wachtrijen verschillende prioriteiten.

‣

Wachtrij module aanmaken

‣

Wachtrij module in jouw belplan zetten

Veelgestelde vragen

‣
Waar kan ik informatie vinden over de Wachtrijstatistieken?
‣
Wat betekent ‘Vol of wachttijd verlopen’?
‣
Waarom kan ik alleen een belgroep toevoegen?
‣
Een wachtrij werkt over het algemeen niet met een doorschakeling naar mobiele telefoon(s). Waarom niet?
‣
Hoe krijg ik wachtmuziek ingesteld bij mijn wachtrij?
‣
We hebben niemand beschikbaar in de wachtrij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze wachtrij overgeslagen wordt?
‣
Wat voor startbericht kan ik instellen in mijn wachtrij module?
‣
Wat voor wachttijd overschrijding bericht kan ik instellen in mijn wachtrij module?
‣
Wat voor wachttijd vol bericht kan ik instellen in mijn wachtrij module?
‣
Onze wachtrij werkt niet. Wat kan dit zijn?