Wisselgesprekken / Call Waiting uitzetten op toestel

Wisselgesprekken / Call Waiting uitzetten op toestel

icon

Wanneer je met een lijn in gesprek bent en je wordt nogmaals gebeld, zal je een pieptoon horen door de lijn. Dit kan afleiden en daarom kan het in sommige gevallen beter zijn om dit uit te schakelen. Je ontvangt dan geen melding van een nieuwe oproep wanneer je al in gesprek bent.

icon
Hoe zet ik deze functie uit?

Op een Cisco toestel kunnen standaard vier (SPA504) of drie (SPA303) lijnen binnenkomen.

  • Druk op de menu knop op je toestel (de knop op je toestel met het omgevouwen hoekje).

image
  • Ga naar optie 5 Preferences.
  • Kies voor optie 16 Call Waiting. Hier staat nu Yes.
  • Druk op de functietoets waarboven edit staat.
  • Druk op de knop y/n en Yes zal veranderen in No.
  • Klik vervolgens op Ok en vervolgens op Save om deze wijziging op te slaan.
Komen mijn lijnen nu nog wel binnen?

Het enige wat je hebt gedaan is de pieptoon uitzetten. De gemiste gesprekken zullen net als voor de aanpassing de volgende stap in het belplan doorlopen.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!