Als jouw mute knop knippert of rood brandt, dan is jouw netwerkkabel niet langer verbonden met het netwerk.
‣
Loop stap voor stap het volgende door:
- Controleer eerst of de netwerkkabel in de WAN-poort van je toestel zit. Je toestel heeft aan de achterzijde twee poorten waar de netwerkkabel in kan; de ‘PC’-poort en de ‘WAN’-poort. Bij beide poorten staat in het klein welke het is.
- Controleer vervolgens of de netwerkkabel is aangesloten op een router die stroom heeft.
- Herstart je router door de adapter van de router uit het stopcontact te halen en er na 20 sec weer opnieuw in te pluggen.
- Sluit een andere netwerkkabel aan tussen je toestel en je router. Zorg dat je deze kabel stevig aandrukt in zowel de WAN-poort van je toestel als in de poort van je router of sluit het toestel direct aan op de router.
- Herstart vervolgens je toestel. Dit doe je door de stekker van je toestel uit het stopcontact te halen en er opnieuw in te pluggen.
- Werkt het nog niet? Neem contact op met jouw IT’er of internetprovider. Misschien hebben die nog een idee waarom het niet werkt.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.