Melding “Registration at provider failed”

Melding “Registration at provider failed”

icon

Wat is er aan de hand?

De melding doet vermoeden dat er iets mis gaat bij Voys als provider. Dat is heel zelden het geval (aangezien ons platform dan plat zou moeten liggen). Wat er wel aan de hand is, is dat er iets mis gaat binnen je eigen netwerk.

icon

De oplossing

Heb je zojuist zelf je Gigaset geconfigureerd? Controleer dan nogmaals of je de juiste instellingen hebt overgenomen. Met name het account-ID en wachtwoord van je VoIP-account kun je het beste nogmaals kopiëren en plakken vanuit freedom.voys.nl.

Gebruik je het toestel al enige tijd? Loop dan stap voor stap het volgende lijstje door:

  • Controleer of je PC een internetverbinding heeft. Is dat niet het geval, dan kan het zijn dat je internetprovider een storing heeft. Je kunt dan ook het beste even contact opnemen met de beheerder van je netwerk of je internetprovider.
  • Heb je wel gewoon internet op je PC? Herstart dan het Gigaset basisstation. Dat doe je door de stroom eraf te halen (minimaal 5 seconden). Het basisstation kan een zwart of wit kastje zijn, met daarop een blauw brandende knop. Respectievelijk staat er Gigaset N300 of Gigaset N510 op vermeld.
  • Werkt ook dat niet? Herstart dan de modem of router van je internetleverancier door de stroom er af te halen (minimaal 20 seconden).

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!