Nummerherkenning klopt niet op mijn N720

Nummerherkenning klopt niet op mijn N720

icon

De telefoon gaat af en je ziet in je display niet de informatie van de beller of extra informatie zoals je bedrijfsnaam of een lang nummer (bijv. 174480001). De nummerherkenning klopt niet. Waarschijnlijk is jouw Gigaset nog niet zo ingesteld dat deze goed met ons platform kan communiceren.

icon
Caller Header ID aanpassen in je VoIP account

Pas eerst onderstaande aan.

  • Ga naar freedom.voys.nl en login met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Ga naar Beheer.
  • Ga naar VoIP account.
  • Kies het VoIP account wat aan jouw toestel verbonden is.
  • Kies voor het tabblad Geavanceerde (SIP) instellingen.
  • Ga naar Caller ID Header.
  • Zet deze op From SIP header.
  • Test vervolgens of je nu alleen de informatie van de beller zichtbaar krijgt.
image

Kijk even of het werkt. Zo niet, lees verder.

CLIP info omzetten naar SIP verkeer

Lees hier op de pagina van Gigaset hoe jij dit doet.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!