💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Plantronics
Plantronics

Plantronics

1. Ik heb problemen met mijn headset

1.1 Er zit ruis op de lijn, ik hoor de klant niet (goed) of de klant hoort mij niet (goed)

Als jij de standaard oppakt van jouw Plantronics, dan zie je daaronder een knop met de letters a t/m g. Dit zijn verschillende frequenties. Om te zorgen dat jij op de beste frequentie zit, kan je het volgende doen.

image
  • Zet het pijltje op de letter A (dit is ook vaak de juiste om te kiezen).
  • De andere twee schuifjes zet je op 2.
  • Bel een collega.
  • Praat met elkaar. Hoe ervaar je de kwaliteit?
  • Ga vervolgens door met de letter B.
  • Praat met elkaar. Hoe ervaar je de kwaliteit? Schrijf het op als jij en jouw collega elkaar prima verstaan.
  • Dit doe je met alle letters. Aan het einde zal je een aantal frequenties hebben die het beste werken. Daar kies je eentje uit.
  • Heeft niks gewerkt. Kijk of je met de schuifjes die je op 2 hebt gezet ook andere situaties krijgt.
  • Nog niet opgelost? Lees verder.

1.2 Mijn headset werkt niet na behoren.

Je hebt gekeken of alle instellingen goed staan en alle kabels zitten waar ze horen te zitten, maar de headset werkt nog steeds niet na behoren. Je kan jouw headset een reset geven. Dit doe je als volgt en let goed op de volgorde, want die is erg belangrijk!

  • Haal de adapter/stroomkabel uit het basisstation van jouw headset. Haal eventueel alle stekkers eruit als je er niet zeker van bent dat hij uit is.
  • image
  • Haal daarna de batterij uit de headset. Online kan je voor jouw type headset uitzoeken hoe dit moet.
  • Nu haal je de stroom van jouw toestel eraf. Als deze uit is stop je de kabel er weer in terug.
  • Als jouw toestel weer helemaal online is, doe je de adapter van het basisstation er weer terug in.
  • Tot slot stop je de batterij weer terug in jouw headset.
  • Heb je problemen met het geluid? Klik hier.

2. Plantronics koppelen aan een Cisco SPA

Stap 1

De stroomadapter en de APC-45 kabel plug je in aan de achterkant van het basisstation. De APC-45 kabel heeft een doorzichtig rechthoekig blokje (RJ45) met een ronde stekker(jack).

image
image

Stap 2

De jack die zich bevindt aan het uiteinde van de APC-45 kabel moet aan de zijkant van het Cisco toestel ingeplugged worden. Deze moet goed worden aangedrukt zodat je een klik hoort of voelt.

Dit onderdeel is niet nodig

image
image
💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.