Je merkt op het display van je telefoon dat er een waarschuwing staat over een wachtwoord wat je aan moet passen. Dit wachtwoord is een standaard wachtwoord van de interface van jouw Yealink toestel. Dit kan je aanpassen door onderstaande stappen te volgen.
Allereerst ga je inloggen in de webinterface van jouw Yealink toestel.
Het IP-adres van het toestel achterhalen
- Druk drie keer op de OK knop.
- Vul het IP-adres van het toestel in in een webbrowser (op een computer die in hetzelfde netwerk zit). Log in met de gebruikersnaam admin en het wachtwoord admin.
Het IP-adres van het toestel achterhalen
- Druk op de ok knop of
- Ga naar het menu van de telefoon.
- Selecteer Status.
- Ga (op een computer die in hetzelfde netwerk zit als de telefoon) in een webbrowser naar het IP adres van de telefoon.
- Log in met de gebruikersnaam admin en het wachtwoord admin.
- Klik rechtsboven op de gele zin Default password is in use. Please change!
- Geef het oude password admin op en stel je nieuwe wachtwoord in.
Je ziet dat de gele melding nu weg is in de webinterface. Als het nog zichtbaar is in je telefoon, herstart deze dan of je basisstation als je een DECT telefoon hebt.
Let op! Bewaar je nieuwe wachtwoord goed! Als je deze kwijt bent en je wil ooit wat aanpassen in je telefoon, moet deze eerst teruggezet worden naar de fabrieksinstellingen.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.