Als je een klant aan de lijn hebt en je wil deze doorverbinden naar je collega, dan kan dit op twee manieren: blind en met ruggespraak. Als je je collega niet eerst hoeft te spreken ga je voor blind, als je dit wel wil dan kan je doorverbinden met ruggespraak.
‣
‣
- Druk tijdens het gesprek op de knop Doorverbinden onder het scherm of op de Transfer toets rechts- of linksonder op het scherm.
- Toets het telefoonnummer in en druk nogmaals op de Doorverbinden/transfer of leg de hoorn vervolgens op de haak.
- Het gesprek wordt nu automatisch doorverbonden.
‣
- Druk tijdens het gesprek op de Doorverbinden.
- Toets het telefoonnummer in en druk op Send of #.
- Wanneer de tweede persoon het gesprek opneemt kun je een gesprek voeren dat de eerste persoon niet zal horen. Als je de hoorn op het toestel legt, wordt het gesprek doorverbonden.
‣
‣
Er zijn twee opties om blind door te verbinden.
Optie 1
- Druk tijdens het gesprek op de ‘R’-knop.
- Kies of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden en druk op Ok.
- Wanneer de tweede persoon het gesprek opneemt kun je een gesprek voeren dat de eerste persoon niet zal horen.
- Druk vervolgens op Transfer om het eerste gesprek door te verbinden.
Optie 2
- Druk tijdens het gesprek op Options
- Selecteer Transfer.
- Kies of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden.
- Druk op Transfer.
- Wanneer de tweede persoon het gesprek opneemt kun je een gesprek voeren dat de eerste persoon niet zal horen. Druk vervolgens op Transfer om het eerste gesprek door te verbinden.
‣
Er zijn twee opties om door te verbinden met ruggespraak.
Optie 1
- Druk tijdens het gesprek op de ‘R’-knop.
- Kies of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden.
- Druk nogmaals op de ‘R’-knop en het gesprek is doorverbonden.
Optie 2
- Druk tijdens het gesprek op Options.
- Selecteer Blind transfer.
- Kies of toets het nummer in waar je naar wilt doorverbinden en druk op Transfer.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.