Het IP-adres van het toestel achterhalen
- Druk drie keer op de OK knop.
- Vul het IP-adres van het toestel in in een webbrowser (op een computer die in hetzelfde netwerk zit). Log in met de gebruikersnaam admin en het wachtwoord admin.
- Klik op Contacten.
- Ga naar Network Directory.
- Daar vind je de Network Call Log.
- Zet deze op Enabled of Disabled.
- Druk op Confirm.
Het IP-adres van het toestel achterhalen
- Druk op de ok knop of
- Ga naar het menu van de telefoon.
- Selecteer Status.
- Ga (op een computer die in hetzelfde netwerk zit als de telefoon) in een webbrowser naar het IP adres van de telefoon.
- Log in met de gebruikersnaam admin en het wachtwoord admin.
- Klik op Account.
- Ga naar Basis.
- Daar vind je de Missed Call Log.
- Zet deze op Enabled of Disabled.
- Druk op Confirm.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!