Logo
  • Home
  • Freedom
  • Probleemoplosser
  • Voys app
  • Webphone
Terug naar Voys.nl
Toon aanpassen van call waiting/wisselgesprek

Toon aanpassen van call waiting/wisselgesprek

icon

Wanneer je een wisselgesprek ontvangt op je Yealink, hoor je standaard elke 10 seconden 1 pieptoon. Wanneer het gewenst is dat deze toon sneller herhaald wordt, kun je dit instellen in de webinterface. Je kan desgewenst zelfs de toonhoogtes aanpassen.

icon

Dit pas je aan in het configuratiebestand.

  • Ga in de webinterface naar Instellingen.
  • Dan Configuratie.
image
  • Bij Export CFG Configuration File kies je in het pulldown menu voor: Non-Static Settings.
  • Klik dan op Export.
  • Sla het bestand op en open deze.
  • Pas onderstaande aan:

Configures the tone for each condition.tonelist = element[,element] [,element]...

Where element = [!]Freq1[+Freq2][+Freq3][+Freq4]/Duration

Freq: the frequency of the tone (ranges from 200 to 7000 Hz). If it is set to 0 (0Hz), it means

the tone won't be played. A tone is comprised of at most four different frequencies.

Duration: the time duration (in milliseconds, ranges from 0 to 30000ms) of the ring tone.

You can configure at most eight different tones for one condition, and separate tones

by commas (e.g., 250/200, !0/1000, 200+300/500, 600+700+800+1000/2000). The exclamation point (!) can be added optionally, which means these tones are played only once.

Default value:

dial=350+440/30000

busy = 480+620/500,0/500

ring = 440+480/2000,0/4000

congestion = 480+620/250,0/250

callwaiting = 440/300,0/10000

dialrecall = !350+440/100,!0/100,!350+440/100,!0/100,!350+440/100,!0/100,350+440

record = 1400/500,0/15000

info = !950/330,!1400/330,!1800/330,0

stutter = !350+440/100,!0/100,!350+440/100,!0/100,!350+440/100,!0/100,!350+440/100,!0/100

  • Ga in de webinterface naar Instellingen.
  • Dan Configuratie.
image
  • Bij Import CFG Configuration File kies je in het pulldown menu voor: Non-Static Settings.
  • Klik dan op Import.
  • Sla het bestand op.
  • Als het goed is heb je het, na het opstarten van de telefoon, aangepast.

Help
Help
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!