Je hebt op één van onderstaande pagina’s gelezen hoe je ervoor zorgt dat jouw Yealink headset wordt ge-update, maar tijdens de update stopte de headset ermee en nu kan je alleen nog maar via de herstelmodus het probleem oplossen.
Herstelmodus
Omdat jouw headset abrupt is gestopt met downloaden, is er een herstelmodus optie die de Yealink nu aangeeft. Doorloop deze stappen en probeer jouw headset zo te updaten.
Herstelmodus stopt ook abrupt
- WH66: Verwijder en plug de stroomkabel vijf keer in en uit. Als het goed is start hij dan met de herstelmodus. Niet gelukt? Lees verder.
- WH62: Verwijder de stroomkabel en houd dan de PC-en telefoon knop ingedrukt terwijl je de stekker er weer in doet. Zodra het toestel is opgestart zal deze zich herstellen. Niet gelukt? Lees verder.
- WH66 en WH62: Is er een mogelijkheid om de Yealink te updaten op een andere pc? Dit heeft tot nu toe het probleem alsnog opgelost. Je kan dan als het goed is toch via de automatische optie jouw headset updaten. Mocht dit niet lukken, neem dan via onderstaand formulier contact met ons op.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.