Logo
  • Home
  • Freedom
  • Probleemoplosser
  • Voys app
  • Webphone
Terug naar Voys.nl
De Yealink WH66 headset geeft problemen

De Yealink WH66 headset geeft problemen

icon

Ik heb mijn Yealink WH66 headset aansloten op een Yealink toestel, maar hij functioneert niet naar behoren. In deze handleiding vind je meerdere oorzaken en oplossingen.

icon

Controleer of je headset juist is aangesloten

Verbind het basisstation van de headset met je Yealink toestel middels de meegeleverde USB kabel. Gebruik hiervoor de USB aansluiting aan de onderzijde van het basisstation.

icon

Reset de headset naar de basisinstellingen

Deze optie zorgt ervoor dat alle instellingen worden terug gebracht naar de fabrieksinstellingen.

Wil je de headset resetten? Volg dan de volgende stappen op het display van het basisstation:

  • Ga naar Menu.
  • Ga naar Geavanceerde instellingen.
  • Selecteer Reset configuratie en bevestig met Ok.

Op het display zie je dat de fabrieksreset wordt uitgevoerd. Dit kan enkele minuten duren. Als de fabrieksreset is voltooid, kun je een aantal basis instellingen opnieuw instellen.

icon

Update de software/firmware van de headset

Voor het updaten van de headset maakt Yealink gebruik van het programma Yealink USB Connect. Wil je de firmware van je headset updaten? Volg dan de volgende stappen

  • Installeer Yealink USB Connect op je computer.
  • Gebruik de USB kabel om het basisstation aan te sluiten op je computer. Gebruik hiervoor de USB poort aan de onderzijde van het basisstation.
  • Kies voor de optie bijwerken om de headset te updaten.
  • Laat het Yealink USB Connect programma op jouw computer staan. Yealink geeft vaak nieuwe updates uit die ervoor zorgen dat jou toekomstige problemen ook makkelijk op te lossen zijn.

đź’ˇ
Vergeet niet om de USB kabel weer op de juiste manier aan te sluiten na de update.

icon

Controleer of het gebruikte toestel geschikt is voor de Yealink WH62 headset.

De headset is met name geschikt voor de volgende type* Yealink toestellen:

T4xS, T4xU, T53, T53C, T5xW, T58A, VP59 * x is vervangbaar door een willekeurig cijfer.

Zijn deze toestellen nog niet voorzien van de nieuwste firmware? Dan kan het zo zijn dat niet alle functionaliteiten goed werken. Controleer daarom welke firmware op dit moment wordt gebruikt. Dit kan door onderstaande te volgen of de Yealink website te gebruiken.

  • Ga naar het Menu van de telefoon.
  • Selecteer Status.
  • Bij Firmware vind je de huidige versie.

De firmware versie is opgebouwd uit 4 segmenten, gesplitst door punten. Voorbeeld: 66.86.188.2 Is het tweede segment lager dan 86? Dan adviseren we de firmware te updaten. De instructies voor het updaten van je Yealink toestel vind je hier.

Help
Help
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!