Yealink headset WH62 'out of range'
Als de Yealink headset aangeeft dat de headset ‘out of range’ is, valt dit op te lossen met de onderstaande stappen:
- Controleer de afstand tussen de headset en het basisstation. Zorg ervoor dat je je binnen het bereik bevindt (maximaal 100 meter in open ruimte en maximaal 50 meter met obstructies zoals muren).
- Controleer of de headset correct is gekoppeld aan de basis. Het kan zijn dat de koppeling tussen de headset en de basis verbroken is, waardoor de headset niet meer binnen het bereik van de basis valt. In dat geval moet je de headset opnieuw koppelen aan de basis.
- Houd de aan/uit knop op de oorschelp ingedrukt totdat je ‘power off’ hoort. Dit kan tot 3 seconden duren.
- Houd de aan/uit knop op de oorschelp ingedrukt, totdat je ‘power on’ en daarna ‘pairing mode’ hebt gehoord. Dit kan tot 5 seconden duren.
- Houd de ‘PC knop’ aan de linkerzijde op het basisstation ingedrukt totdat je ‘headset connected’ hoort. Dit kan tot 5 seconden duren.
- Controleer of het basisstation is aangesloten op de stroomtoevoer. Dit is het middelste ronde kabeltje aan de onderzijde van het basisstation.
- Probeer het basisstation opnieuw op te starten door deze los te koppelen van de stroomtoevoer en deze na 10 seconden opnieuw aan te sluiten.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.