Logo
  • Home
  • Freedom
  • Probleemoplosser
  • Voys app
  • Webphone
Terug naar Voys.nl
De audio van mijn headset is zacht

De audio van mijn headset is zacht

icon

Heb je nog steeds geen goed geluid met je headset na het gebruik van de knoppen op je toestel, dan kan jij in de webinterface van jouw Yealink de audio harder zetten.

❗

Firmware updaten

Zorg eerst dat jouw headset de laatste firmware update heeft gehad. Ook die kan ervoor zorgen dat jouw audio niet goed werkt.

De Yealink WH62 headset geeft problemen
De Yealink WH62 headset geeft problemen

De Yealink WH66 headset geeft problemen
De Yealink WH66 headset geeft problemen

icon

De audio aanpassen in jouw Yealink toestel

Als dit niet heeft geholpen, dan kan jij in de webinterface van jouw Yealink de audio harder zetten.

Hoe kom je in de webinterface van jouw toestel?

icon

Het IP-adres van het toestel achterhalen

  • Druk op de ok knop of
    • Ga naar het menu van de telefoon.
    • Selecteer Status.
  • Ga (op een computer die in hetzelfde netwerk zit als de telefoon) in een webbrowser naar het IP adres van de telefoon.
  • Log in met de gebruikersnaam admin en het wachtwoord admin.
image

icon
  • Ga naar het tabblad Features.
  • Kies voor Audio.
  • Ga naar headset send volume. Op dit moment staat de audio op 0, dit is de standaardwaarde.
    • Zet je hem op -50, dan heb je de headset zijn audio uitgezet.
    • Zet je hem op +50, dan staat de audio op zijn hardst (zet het geluid niet meteen op +50. Dit kan ineens heel hard zijn).
  • Vind een waarde die het juiste geluid voor jouw bezorgt.
  • Druk elke keer op Confirm als je een aanpassing hebt gedaan.
image

Zorg dat je tijdens het aanpassen geen gesprek voert met jouw Yealink. Dan kan het zijn dat jouw nieuwe aanpassing niet opgeslagen wordt.

Help
Help
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!