Je wil een aanpassing doen in je telefoon of je wil van telefoon veranderen. Je hebt de juiste handleiding gevonden, maar je weet niet welk VoIP account bij jou hoort.
Kijk op het scherm van je telefoon
Op het display van je telefoon staat vaak welk interne nummer je hebt. Heb je dit ooit aangepast naar een naam, lees dan verder.
Bel naar de VoIP accounts
- Login op freedom.voys.nl.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar VoIP-Account.
- Gebruik een toestel of softphone waarvan je het interne nummer al weet of niet hoeft te weten.
- Bel de interne nummers één voor één en kijk of het toestel waar het omgaat afgaat.
- Zodra deze afgaat en je ziet in het display dat jij belt, weet je het interne nummer.
Tip: De VoIP accounts met een groen bolletje zijn actieve toestellen.
De Webinterface
Als de optie om uit te bellen er niet is, dan kan je inloggen op de webinterface.
Het IP-adres van het toestel achterhalen
- Druk op de ok knop of
- Ga naar het menu van de telefoon.
- Selecteer Status.
- Ga (op een computer die in hetzelfde netwerk zit als de telefoon) in een webbrowser naar het IP adres van de telefoon.
- Log in met de gebruikersnaam admin en het wachtwoord admin.
- Ga naar Account.
- Bij Display Name staat het interne nummer van je toestel.
- Heb je meerdere VoIP accounts aan je toestel gekoppeld? Klik dan op de dropdown achter account om een ander intern nummer te vinden.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.