💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik heb een probleem met mijn Cisco
Ik heb een probleem met mijn Cisco

Ik heb een probleem met mijn Cisco

1. Ik krijg niet de juiste gegevens van de klant of collega in mijn display als deze belt

De telefoon gaat af en je ziet in je display niet de informatie van de beller of extra informatie zoals je bedrijfsnaam of een lang nummer (bijv. 174480001). Of jouw collega zet een klant door en nu krijg je de informatie van jouw collega te zien en niet die van de klant.

Waarschijnlijk staat dan de Caller ID niet goed in je toestel en/of VoIP account. Om dit aan te passen gaan we allereerst in de webinterface van het toestel kijken.

icon

Het IP-adres van het toestel achterhalen

  • Klik op de Page knop(menu) van het Cisco toestel.
  • Gebruik de pijl omlaag of druk 9.
  • Ga naar 9 Network.
  • Druk op Select.
  • Hier zie je het IP adres van dit toestel.
image
‣
Caller Header ID aanpassen in de Webinterface
‣
Caller Header ID aanpassen in je VoIP account

2. Mute knop knippert / brandt rood op Cisco

Als jouw mute knop knippert of rood brandt, dan is jouw netwerkkabel niet langer verbonden met het netwerk.

‣
Hoe kan ik dit oplossen?

3. Ik krijg de melding ‘Initializing Network’

Als jouw toestel aangeeft ‘Initializing Network’ dan ontvangt jouw toestel op dit moment geen internet.

‣
Volg onderstaande stappen om te achterhalen waardoor dit komt.

4. Er staat ‘Checking DNS’ in mijn Cisco toestel

DNS staat voor Domain Name System. Hoewel er in het display van je toestel staat dat er een DNS-storing is, is dit zelden het probleem. Dat zou namelijk betekenen dat de DNS-server van bijvoorbeeld XS4ALL niet bereikbaar is. Lees hieronder wat je kan doen.

‣
Hoe kan ik dit oplossen?

5. Mijn Cisco houdt niet op met updaten

Je toestel houdt maar niet op met herhaaldelijk updaten. Lees in deze handleiding hoe je dit uitzet.

‣
Hoe zet ik automatisch updaten uit in mijn Cisco?

Naar boven ↑