💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Je gebruiker slim gebruiken

Het Voys platform is continue in ontwikkeling, zo zorgen we ervoor dat jij je zo min mogelijk zorgen hoeft te maken over je de inrichting van je telefonie. De focus van deze ontwikkeling ligt momenteel op “De gebruiker;” het gebruikersaccount waarmee je kan inloggen bij Voys en je bereikbaarheid kan instellen. Op deze pagina lees je hoe je slim gebruik kan maken van je gebruikers account.

Toestellen koppelen aan je gebruiker

Of je nou gebruik maakt van één óf van meerdere telefoons, het is altijd handig om je toestel te koppelen aan je gebruikersaccount. Wanneer je al je toestellen hebt gekoppeld aan je Gebruiker is het namelijk mogelijk om snel en makkelijk te wisselen in je bereikbaarheid. Zo schakel je snel tussen bellen via de Voys webphone, de Voys app, je fysieke telefoon of je mobiele nummer.

Je bereikbaarheid beheren (complete)

Wanneer je gebruikersaccount in het belplan staat ben je zelf in controle over je bereikbaarheid. Het gebruikers account heeft de volgende opties:

  • Intern nummer: dit is het nummer waarop jouw collega’s je intern kunnen bereiken. Zo hoeven ze niet op zoek te gaan naar het telefoontoestel waarop jij op dat moment bereikbaar bent, ze worden automatisch doorgestuurd naar de plek waarop jij aangeeft bereikbaar te zijn.
image
  • De bestemming: hier geef je aan op welk toestel je bereikbaar bent. Ben je onderweg? Zet dan de bereikbaarheid op je app. Zit je thuis te werken? Dan ben je bereikbaar via de Webphone.
image

Heb je aangegeven dat je niet bereikbaar bent, maar blijft je telefoon overgaan? Dan staat waarschijnlijk de telefoon los in het belplan. Dit heeft als gevolg dat de bereikbaarheid die je als gebruiker instelt niet wordt overgenomen. Wil je optimaal gebruik maken van de bereikbaarheidsmogelijkheden? Zorg er dan voor dat je belplan er als volgt uitziet:

image

Je bereikbaarheid beheren (maatwerk)

De gebruiker in maatwerk werkt op basis van bestemmingen. Je koppelt de bestemming door het VoIP account (het online simkaartje) van je toestel te selecteren.

  • Kies onder de optie VoIP-accounts het account van je vaste toestel.
  • Kies onder Webphone account het VoIP-account dat je gebruikt voor je Webphone
  • Kies onder App account het VoIP account dat je gebruikt voor de Voys app.
image