Jouw gebruikersaccount in het belplan zetten
Jouw gebruikersaccount in het belplan zetten

Jouw gebruikersaccount in het belplan zetten

Wat is een belplan?

Een belplan stel je samen om ervoor te zorgen dat jouw telefonische verkeer precies zo loopt zoals jij wil. Mocht je nog geen belplan hebben of er meer over willen weten, klik dan hier.

Hoe zet je jouw (nieuwe) gebruikersaccount in het belplan?

  • Ga naar Belplannen
  • Klik op het telefoonnummer van het belplan wat jij wilt wijzigen.
  • Klik op Belplan wijzigen.
  • image
  • Het belplan staat nu in de Wijzigingsmodus.
  • Bekijk in het belplan waar jij als gebruiker wil staan. Druk daar op wijzigen of stap toevoegen.
  • image
  • Klik in het eerste dropdown menu de module Gebruiker aan.
  • image
  • In het tweede dropdown menu kies je voor jouw gebruikersaccount.
  • Geef aan hoeveel rinkeltijd je wil toevoegen. Dit houdt in hoeveel seconden jouw gebruikersaccount afgaat. Wij adviseren 20 seconden omdat de gemiddelde beller niet langer wil wachten als zij een telefoon over horen gaan. Het is dus van belang dat ze niet opleggen voor ze naar de volgende stap in het belplan worden doorgezet.
  • Druk op Bevestigen.
  • image
  • Moet jouw gebruikersaccount ook op andere plekken in het belplan? Wijzig dit dan op dezelfde manier.
  • Ben je klaar? Klik dan op Wijzigingen opslaan en druk op opslaan. Jouw gebruikersaccount staat nu live in jouw belplan.
  • Heb je meer belplannen? Doorlopen bovenstaande stappen dan ook bij die belplannen.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!