💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Ik wil klant worden

Ik wil klant worden

Kan ik mijn huidige telefoonnummer bij jullie behouden?

Ja hoor! We kunnen elk telefoonnummer van elke provider overnemen (met uitzondering van mobiele telefoonnummers).

Nadat je klant bent geworden vul je op voys.nl/overstappen je gegevens en je over te nemen telefoonnummer(s) in. Wij sturen dit verzoek naar je huidige provider. Na goedkeuring duurt het 5 tot 10 werkdagen tot je nummer is overgezet. Je blijft ondertussen gewoon bereikbaar. Op de dag van overname testen we of je nummer werkt en bellen we je als eerste op je nieuwe aansluiting.

Kan ik ook klant worden als ik in België mijn bedrijf heb?

Zeker en vast! Naast Nederland, Duitsland en Zuid-Afrika, zijn we in België ook gewoon gecertifieerde provider.

Als je klant wilt worden vanuit België kan je jezelf direct aansluiten op onze Belgische tak. Heb je al een bestaand telefoonnummer en wil je dat overnemen? Dit duurt minimaal 8 werkdagen maar is zeker en vast mogelijk! Vul op voys.be/nummerovername het document in, en we brengen het voor je in orde!

Hoe word ik klant?

Dat kan hier!

💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.