Call

Uit Help
Ga naar:navigatie, zoeken

Screenshot

Gesprekkenlijst.png


Wat kan ik hier?

Details inzien van gevoerde telefoongesprekken en overzichten hiervan genereren.

Werkniveau

De inhoud van de gesprekkenlijst is afhankelijk van het werkniveau. Voor klanten is het werkniveau altijd de klant zelf en worden alleen de gesprekken weergegeven van de klant zelf. Voor partners ligt dit iets ingewikkelder:

  • Het werkniveau is gelijk aan de klant die voor het laatst is geselecteerd via de lijsten onder het 'Werkniveau' menuitem.
  • Tenzij er daar alleen een partner is geselecteerd en er op het 'Gesprekken'-menuitem is geklikt zonder een klant te selecteren. In dat geval worden alle gesprekken van alle onderliggende klanten van de betreffende partner weergegeven.
  • Maar als er alleen op het 'Werkniveau' menuitem is geklikt zonder een partner te selecteren en vervolgens op het 'Gesprekken' menuitem, dan wordt het werkniveau van de relatie waaraan de gebruiker is gekoppeld gebruikt. In dat geval worden alle gesprekken van alle onderliggende klanten van de betreffende relatie weergegeven.

Filters

Met behulp van het formulier aan de rechterkant kunnen gesprekken met bepaalde eigenschappen worden uitgefilterd, en kunnen gesprekken worden samengevoegd tot regels met totalen.

Zodra op 'Toepassen' wordt geklikt, worden de in het formulier ingevoerde waarden gebruikt om een lijst van records te genereren. Afhankelijk van de hoeveelheid gesprekken kan dit enkele seconden duren.

De volgende velden kunnen worden ingevoerd:

  • Van: Alleen gesprekken vanaf de datum die hierin wordt geselecteerd worden weergegeven.
  • Tot en met: Alleen gesprekken tot en met de datum die hierin wordt geselecteerd worden weergegeven.
  • Gespreksrichting: Hier kan geselecteerd worden of alleen inkomende of alleen uitgaande gesprekken worden weergegeven.
  • Opnames: Hier kan geselecteerd worden of alleen gesprekken mét gespreksopname, of alleen gesprekken zonder gespreksopnames worden weergegeven.
  • Totaliseer op: Hiermee kunnen overzichten van de gesprekken gemaakt worden:
    • Geen: Er wordt niets getotaliseerd, elk item in de lijst is een gesprek.
    • Beller: Gesprekken worden getotaliseerd aan de hand van de beller. Dit is bijvoorbeeld om te zien vanaf welke accounts in welke hoeveelheden gebeld is.
    • Gebeld naar: Gesprekken worden getotaliseerd aan de hand van het gebelde nummer. Dit is bijvoorbeeld om te zien op welke telefoonnummers inkomende gesprekken binnen komen.
    • Account / gebelde nummer: Inkomende gesprekken worden getotaliseerd op het gebelde nummer en uitgaande gesprekken vanaf VoIP accounts en VoIP trunks worden getotaliseerd op accountcode. Dit betekent dat voor elk account en voor elk gebelde nummer 1 regel in de lijst wordt weergegeven. Hierbij wordt bij 'Aantal' aangegeven hoeveel gesprekken hierin zitten en bij 'Tijd' wordt de totale gespreksduur van deze gesprekken opgeteld.

In de lijst worden nu kolommen zoals Datum / tijd leeggelaten. Dit komt doordat een regel in de lijst uit meerdere gesprekken kan bestaan met verschillende datums.

Partners kunnen daarnaast ook uit de volgende opties kiezen:

  • Totaliseer op:
    • Klant: Voor elke klant wordt 1 regel gemaakt
    • Klant / Partner: Voor elke klant of partner die door de partner wordt gefactureerd, wordt 1 regel gemaakt

Met de knop 'Reset' wordt het formulier en de gesprekkenlijst gereset. Dit houdt in: alle records vanaf 'vandaag' en geen totalisatie.

Export

De knop 'Exporteer' is gelijk aan de knop 'Toepassen', met het verschil dat er een .csv-bestand wordt gedownload in plaats van dat de lijst in de browser wordt weergegeven. Dit .csv-bestand kan vervolgens geopend worden in bijvoorbeeld Excel.

;