Vragen over inloggen

Vragen over inloggen

1. Ik heb problemen met inloggen

1.1 Ik ben mijn wachtwoord vergeten

  • Ga naar Freedom.
  • Klik op Wachtwoord vergeten.
  • Vul je e-mailadres in die bij ons bekend is.
  • Klik op Herstel mijn wachtwoord.
image

Ik krijg geen mail binnen

  • Zit de mail in je Spam box?
  • Zit de mail in je ongewenste mail?
  • Heb je wel het juiste e-mailadres ingevoerd?
  • Weet je niet meer zeker welk e-mailadres wordt gebruikt? Lees verder.

1.2 Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten of mijn e-mailadres bestaat niet meer

Weet je niet meer met welk e-mailadres je kan inloggen of is er geen toegang meer tot de inbox van het oude e-mailadres? Wij kunnen vanuit privacy overwegingen niet vertellen welk e-mailadres bij ons bekend is. Neem via onderstaande knop contact met ons op.

1.3 Mijn collega werkt hier niet meer

Weet je niet meer met welk e-mailadres je kan inloggen of is er geen toegang meer tot de inbox van het oude e-mailadres van jouw ex-collega? Wij kunnen vanuit privacy overwegingen niet vertellen welk e-mailadres bij ons bekend is. Neem via onderstaande knop contact met ons op.

1.4 Mijn collega kan niet inloggen, maar ik wel

Gebruikersnaam achterhalen

  • Log in op Freedom.
  • Klik op Beheer.
  • Klik op Gebruikers.
  • Hier staan alle e-mailadressen die bekend zijn bij ons. Lees hier hoe je een gebruiker toevoegt.

Wachtwoord opnieuw instellen

  • Log in op Freedom.
  • Klik op Beheer.
  • Klik op Gebruikers.
  • Klik op het e-mailadres van jouw collega.
  • Je zit meteen in persoonsgegevens.
  • Zoek naar het kopje wachtwoord.

Optie 1: Verstuur een e-mail en laat de gebruiker zelf een wachtwoord instellen.

Optie 2: Bedenk zelf een wachtwoord en Vink de ‘Verplicht wachtwoord wijzigen na de volgende login’ in als je wil dat alleen jouw collega het wachtwoord weet.

image

Jouw collega kan nu weer inloggen in Freedom, maar ook in de Voys App of Webphone met deze gebruikersgegevens.

Naar boven

💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!