Mijn collega kan niet inloggen, maar ik wel

Mijn collega kan niet inloggen, maar ik wel

icon

Mijn collega kan niet inloggen, maar ik wel

Gebruikersnaam achterhalen

  • Log in op je telefonische platform.
  • Klik op Beheer.
  • Klik op Gebruikers.
  • Hier staan alle e-mailadressen die bekend zijn bij ons. Lees hier hoe je een gebruiker toevoegt.

Wachtwoord opnieuw instellen

  • Log in op je telefonische platform.
  • Klik op Beheer.
  • Klik op Gebruikers.
  • Klik op het e-mailadres van jouw collega.
  • Je zit meteen in persoonsgegevens.
  • Zoek naar het kopje wachtwoord.

Optie 1: Verstuur een e-mail en laat de gebruiker zelf een wachtwoord instellen.

Optie 2: Bedenk zelf een wachtwoord en Vink de ‘Verplicht wachtwoord wijzigen na de volgende login’ in als je wil dat alleen jouw collega het wachtwoord weet.

image

Jouw collega kan nu weer inloggen in Freedom, maar ook in de Voys App of Webphone met deze gebruikersgegevens.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!