Voys Reach

Voys Reach

Voys Reach

Voys Reach zorgt er in een belgroep voor dat de binnenkomende telefonie met 1 druk op de knop bij de juiste collega terecht komt. Hiermee maak jij jouw organisatie optimaal bereikbaar op een persoonlijke manier. Deze feature is op dit moment volop in ontwikkeling, maar van het onderdeel ‘slimme volgorde van rinkelen’ binnen Voys Reach kun je nu al gebruik maken!

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van Voys Reach; check voys.nl/updates

Slimme manier van rinkelen

In de belgroep kan bij de belmethode ‘slimme volgorde van rinkelen’ worden gekozen. Voys Reach zorgt er vervolgens voor dat de binnenkomende oproep bij de collega uitkomt die de beller het beste kan helpen. In de praktijk blijkt dat dit tot 50% minder doorbindacties en 30% kortere gesprekken oplevert. Daarnaast kun je jouw bellers veel persoonlijker te woord staan.

De variabelen

Dit zijn de stappen waarnaar Voys Reach kijkt bij het aanbieden van een binnenkomende oproep:

  1. Bij een binnenkomende oproep wordt er gekeken welke collega de afgelopen 48 uur het laatste met de beller heeft gesproken. De oproep wordt aan deze collega aangeboden.
  2. Zijn er een aantal collega’s die de beller vlak achter elkaar hebben gesproken wordt de oproep aan al deze collega’s aangebonden
  3. Zijn deze collega’s niet beschikbaar? Dan wordt er gekeken wie daarvoor de beller binnen deze 48 heeft gesproken. De oproep wordt aan deze collega aangeboden
  4. Is deze collega ook niet beschikbaar, of heeft de beller helemaal niet met jouw gebeld in de afgelopen 48 uur? Dan wordt de oproep aan alle beschikbare bestemmingen in de belgroep aangeboden.

Handig om te weten

  • De slimme volgorde van rinkelen werkt niet in een wachtrij. Wachtrij-instellingen ‘overrulen’ altijd de belplan-instellingen.
  • Wij zorgen ervoor dat bellers niet onnodig lang wachten. Is de eerste voorkeursbestemming beschikbaar, maar neemt deze niet op? Dan wordt de oproep op 1/3 van de rinkeltijd aangeboden op de tweede voorkeursbestemming. Wordt ook daar niet opgenomen, gaat de oproep op 2/3de van de rinkeltijd over op alle beschikbare bestemmingen in de belgroep.
  • Externe bestemmingen zoals mobiele doorschakelingen worden niet meegenomen in de slimme volgorde van rinkelen. Wel gaan deze gewoon over wanneer de hele belgroep rinkelt. Wij kunnen in combinatie met de slimme volgorde van rinkelen niet het gebelde nummer meesturen, enkel het nummer van de beller.
  • Als een oproep overeenkomt met een van de slimme regels, zie je [smart] als de eerste variabele naam van de beller.
  • Er is een maximale rinkeltijd van 30 seconden op het eerste toestel. Dit voorkomt dat bij een een lange rinkeltijd van bijvoorbeeld 900 seconden, het eerste toestel 450 seconden alleen gaat rinkelen.

Uitproberen?

Dat kan! Je kan in de belgroep de slimme manier van rinkelen selecteren. De slimme volgorde van rinkelen is dan per direct actief. Dit ziet er zo uit:

image

Wanneer een oproep via een slimme volgorde van rinkelen wordt aangeboden, zie je op jouw vaste toestel, de Voys App of de Webphone het voorvoegsel [smart] staan.

Feedback

Voys Reach is volop in ontwikkeling. Dit betekent dat de variabelen waar we naar kijken worden aangepast en uitgebreid. Dit doen we onder andere op basis van jouw feedback! Deze kan je op deze pagina aan ons doorgeven.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, bel ons dan op +31507009920.