Hoe stel je Bubble in?

Hoe stel je Bubble in?

1. Hoe stel je in welke klantgegevens je wilt zien?

Als een klant belt zie je in een pop up direct de juiste klantgegevens in beeld. Jij bepaalt welke klantgegevens. Open de bubble app en kies voor ‘Notifications’.

Bij ‘Notification Title zet je een titel van de pop up neer.

Bij ‘Notification Content’ geef je aan welke informatie je wilt zien.

image

In de ‘Legend’ lijst vind je variabelen waaruit je kan kiezen en die je kan invullen bij de Notification Content. Geef eerst aan wat de variabele betekend en zet dan de variabele erachter, bijvoorbeeld: ‘Gebelde nummer: $number’.

Druk op Show Example om een voorbeeld van de pop up te bekijken.

Vergeet niet op Save te drukken als je klaar bent.

image

2. Meest recente contact direct zichtbaar

Klanten die opnieuw het verhaal moeten uitleggen? Dat is verleden tijd. In de pop-up zie je direct je met welke collega de beller als laatste heeft gesproken. Superhandig als je wat meer informatie nodig hebt of wanneer de beller graag dezelfde collega wil spreken.

image

🧠
Tip! Schakel je veel door naar je collega’s? Zet Smart Routing aan om dit zoveel mogelijk voor te zijn.

3. Actieknoppen

In de pop-up stel je tot vier verschillende actieknoppen in. Denk aan de klantkaart openen, direct een terugbelverzoek maken, een timer starten, het gesprek beantwoorden of een e-mail verzenden. Hiermee pas je de pop-up helemaal aan naar jouw wensen.

  • Vink de button aan bij Button Enabled
  • Kies welke button je wil aanmaken of voor Custom als je zelf een wil aanmaken
  • Geef aan welke text er in de button moet staan bij Button Text.
  • Als je voor Custom hebt gekozen kun je bij Action aangeven welke variabele erbij hoort. Vink ‘Always Visible’ aan als deze zichtbaar moet zijn ten alle tijd.
image

4. Notities in Bubble Pop-Up

Een klant belt terug of moet doorverbonden worden naar een collega. Je wil snel weten wat deze klant wil en je wil niet dat de klant haar verhaal over moet doen. Dit is mogelijk door een notitie te maken in Bubble.

  • Klik tijdens het bellen op het potlood icoon in de pop-up. Je krijgt daar een Call note scherm. Vul daar kort in hoe of wat en druk op Save.
  • image

  • Als de klant doorverbonden wordt of terugbelt, klik je dit keer op het pijl icoon.
  • image
  • Er opent een lijst met recente gesprekken. In de laatste kolom staan de notities. Als je hierover hovert met je muis, kun je de complete notitie lezen.
  • image

5. Nooit meer het verkeerde nummer bellen

De Bubble-integratie van Red Cactus heeft een ‘click-to-dial’-functie. Hiermee selecteer je in jouw CRM-pakket een telefoonnummer, waarna jouw toestel, Webphone of app direct naar het geselecteerde nummer belt. Je kan hier bij Click&Call vinden hoe je dit instelt.

6. Vanuit de Bubble-integratie een nummer invoeren

Heb je geen telefoonnummer dat je kunt selecteren? Voer deze dan in in de dialpad van de Bubble-integratie. Druk vervolgens op de belknop, dan belt jouw toestel, webphone of app direct naar het gekozen nummer.

Om de dialpad te krijgen klik je op ‘Remote Dialer’.

image

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!