💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht bij de kennisbank van Red Cactus Is je vraag niet beantwoord na het bezoeken van de kennisbank, dan kan je contact met ons opnemen voor verdere ondersteuning.

1. Hoe weet ik dat de koppeling met Bubble en mijn CRM pakket(ten) is gelukt?

  • Allereerst heb je deze stappen doorlopen.
  • Open daarna de Bubble app.
  • Druk op Phone Connectors.
  • Zoek TestConnector en klik hierop.
  • Geef bij Number een telefoonnummer weer van een klant die ingevuld staat in jouw CRM pakket. Let op! Je gaat deze klant niet echt bellen!
  • image
  • Druk op Fake Random Call en dan op Answer Call. Een pop up verschijnt.
  • Druk op een button, opent de klantkaart zich in jouw CRM pakket, dan is de koppeling geslaagd. Lukt dit niet, probeer de andere buttons. Werkt geen enkele button, dan kan je het beste even contact met ons opnemen.

2. Hoe verander ik mijn Pop-up scherm zodat ik de info krijg die ik wil?

  • Open de Bubble app.
  • Druk op Notifications.
  • Bij Notification Content staat alle info die jij in jouw pop-up krijgt. Je kan hier weghalen of laten staan wat je wel of niet zou willen zien.
  • image
  • Bij Action Buttons kan je vier knoppen toevoegen die ervoor zorgen dat dit de juiste pagina opent in jouw CRM pakket.
  • image
  • Je kan de vooringestelde buttons gebruiken, maar je kan ook zelf een Button aanmaken. Druk dan op Custom Action.
    • Bij Button Text geef je de Button een naam.
    • Bij Action zet je een Variabele* neer of een url.
    • Always Visible zou je aan kunnen vinken als je de button altijd wil zien, doe je dit niet dan krijg je de button alleen te zien als die info beschikbaar is.

*Hoe weet ik welke variabele ik nodig ben? Lees verder.

Lookup Parameters

Hier vind je alle informatie die je via Bubble kan vinden vanuit jouw CRM pakket.

  • Druk op Lookup parameters, helemaal onderaan de Notifications pagina van de Bubble app.
  • Vul hier een telefoonnummer in van een klant die alle info in het systeem heeft staan wat jij wil hebben in jouw notifications pop-up scherm.
  • image
  • Druk op Lookup number. Je krijgt een lijst aan Variabelen te zien. Zoek de info die jij wil zien in de pop-up. Voor die info zie je een variabele met een $ teken ervoor. Daarvoor kan je op het icoon met de twee pagina’s klikken om die variabele te kopiëren.
  • Scroll naar boven en bij de Notification Content of bij de Action Buttons vul je de variabele in.
  • Wil je kijken of het werkt, kijk dan bij TestConnector of dit werkt. Lees hier hoe je dat kan gebruiken.

3. De pop-up komt niet bij mij of mijn collega naar voren.

Dit kan aan meerdere situaties liggen. Check de volgende punten of die wel zijn uitgevoerd.

  • Is de Bubble app open op de laptop van jouw collega?
  • Als je inlogt als Admin op de website van RedCactus, staan daar wel de juiste gegevens van jou of jouw collega?
    • Login op die website als Admin.
    • Ga naar Admin.
    • Druk op Users.
    • Scroll naar de User waar het om gaat, check het emailadres.
    • Druk daarna op de groene/blauwe knop.
    • image
    • Komt het interne nummer wel overeen met het nummer wat in het belplan staat om inkomende oproepen mee te ontvangen? Zijn er meer. Kijk eerst of je het met 1 nummer voor elkaar kan krijgen.
  • Open de Bubble app.
    • Druk op Notifications.
    • Zijn de Pop-up Settings wel goed ingesteld. Probeer anders andere manieren uit, werken die wel?
  • Daarnaast kan het ook zijn dat de laptop de pop-up niet toelaat.

Mocht je er nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.