- Welke gespreksnotificaties worden er verstuurd naar de opgegeven url?
- Instellen van Gespreksnotificaties
- Wat biedt Voys aan als koppelingen?
- FAQ
De module Gespreksnotificaties maakt het mogelijk om automatisch data van gesprekken te versturen naar een door jou opgegeven URL. Deze gespreksnotificaties worden voor alle gesprekken binnen jouw Freedom omgeving naar de opgegeven URL verzonden. Koppel je deze gespreksnotificaties aan je CRM pakket dan zie je wie gebeld is, hoe laat dit was en hoe lang dit gesprek heeft geduurd. De gespreksnotificaties worden opgeroepen bij inkomende, interne en uitgaande oproepen. Je kan de gespreksnotificaties ook voor andere doeleinden gebruiken, bijvoorbeeld voor het doormeten van gespreksstatistieken.
Welke gespreksnotificaties worden er verstuurd naar de opgegeven url?
Er wordt tijdens een gesprek informatie verstuurd naar de opgegeven URL. Hieronder staan de 6 momenten waarop dit bij inkomende, interne en uitgaande gesprekken gebeurt.
- Created
- Ringing
- Answered
- Warm transfer
- Cold transfer
- Hang-up
Op de pagina met Technische specificaties wordt uitgelegd welke informatie er verstuurd wordt op de 6 momenten tijdens een gesprek.
Instellen van Gespreksnotificaties
- Log in op Freedom.
- Klik op Beheer.
- Selecteer Gespreksnotificaties.
- Klik op Toevoegen.
- Zet bij Beschrijving een eigen beschrijving die vertelt waar de notificatie voor is.
- Selecteer bij Pakket de optie ‘Aangepast’, tenzij je gebruik wilt maken van een standaard optie.
- Vul bij URL de URL in waar de gespreksnotificaties naar toe moeten worden verstuurd.
- Vul bij API-token de API-token van het geselecteerde pakket in. Let op: dit is alleen nodig wanneer jouw geselecteerde pakket een API-token uitgeeft.
- Druk op Opslaan.
Wat biedt Voys aan als koppelingen?
RobinHQ
We bieden op dit moment een standaard koppeling aan met het CRM pakket RobinHQ in combinatie met gespreksnotificaties. ROBIN-Integration voor meer informatie over RobinHQ.
Bubble
Daarnaast bieden we ook Bubble aan om koppelingen met vele verschillende CRM pakketten te leggen. Bubble: Koppel jouw telefooncentrale met jouw CRM-ERP-software voor meer informatie over Bubble.
Zapier
Zapier koppelen aan slack. Lees dat hier.
Zelf aan de slag
Je kan natuurlijk ook zelf een koppeling maken of een developer inschakelen.