Vragen over kosten

Vragen over kosten

1. Vragen over kosten

1.1 Gesprekskosten

1.1.1 Nederland

In het Complete abonnement bij Voys zijn de gesprekskosten inbegrepen in de abonnementsprijs. Je betaalt dus niets extra voor doorschakelen naar mobiele nummers of uitbellen naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland. Voor het bellen naar servicenummers betaal je het tarief dat is aangegeven bij het servicenummer.

Let op: we hanteren hier wel een fair use policy van 500 belminuten per gebruiker.

Klik op de volgende link voor een overzicht van onze internationale tarieven

icon
Ben je klant geworden voor 25 september 2019? Dan betaal je, ook bij de eerste minuut, per seconde. Medewerkers bellen onderling, ook bij meerdere vestigingen natuurlijk kosteloos. Een overzicht van de gesprekskosten staat op onze site. Bekijk daar ook onze internationale tarieven.

Staat in je belplan een doorschakeling naar een mobiel of vast nummer, dan betaal je kosten voor het doorschakelen.

Waar vind ik mijn gesprekskosten?

  • Login in Freedom.
  • Klik rechts bovenin op Account.
  • Vervolgens op Facturatie.
  • Kies voor Gesprekskosten.
  • Hier zie je precies wat elk gesprek gekost heeft. Met de filters aan de rechterkant bekijk je de totalen van een bepaalde periode of filter je per nummer of VoIP-account. Je kunt ook selecteren wat voor een gesprekstype het is geweest, bijvoorbeeld een mobiel of een internationaal gesprek.
image

1.1.2 Belgie

In het Complete abonnement bij Voys zijn de gesprekskosten inbegrepen in de abonnementsprijs. Je betaalt dus niets extra voor doorschakelen naar mobiele nummers of uitbellen naar vaste en mobiele nummers binnen België. Voor het bellen naar servicenummers betaal je het tarief dat is aangegeven bij het servicenummer.

Let op: we hanteren hier wel een fair use policy van 500 belminuten per gebruiker.

Klik op de volgende link voor een overzicht van onze internationale tarieven.

icon
Ben je voor 14-11-2022 klant geworden bij Voys? Dan betaal je, ook bij de eerste minuut, per seconde. Medewerkers bellen onderling, ook bij meerdere vestigingen natuurlijk kosteloos. Een overzicht van de gesprekskosten staat op onze site. Bekijk daar ook onze internationale tarieven.

Staat in je belplan een doorschakeling naar een mobiel of vast nummer, dan betaal je kosten voor het doorschakelen.

2.1 Onbeperkt bellen

Bij Voys is het mogelijk om onbeperkt te bellen tegen eenzelfde tarief. Als je vóór 29 september 2019 klant bent geworden en je je diensten nog niet hebt aangepast, dan betaal je gesprekskosten. Die rekenen wij, ook bij de eerste minuut, gewoon per seconde af. Alle diensten, van VoIP accounts tot extra lijnen zijn per dag aanvraagbaar en opzegbaar. Medewerkers bellen onderling, ook bij meerdere vestigingen, natuurlijk kosteloos.

Ben je na 29 september 2019 klant geworden, dan zijn beltikken inclusief: opgenomen in de maandelijkse prijs. Dan kun je dus onbeperkt bellen, zonder bijkomende kosten (met fair use policy, geldt niet voor internationale gesprekken en servicenummers).

Wanneer je ook klant bent geworden, je belt altijd onbeperkt gratis naar andere klanten van Voys. Een overzicht van de mogelijkheden en kosten staat op onze site. Bekijk ook onze internationale tarieven.

2.3 Hoe zie ik wat ik op dit moment afneem bij Voys?

  • Login in Freedom.
  • Klik rechts bovenin op Account.
  • Vervolgens op Facturatie.
  • Tot slot op Gefactureerde diensten.
  • Bij de optie gefactureerde diensten vind je een overzicht van alle diensten die je afneemt en wat deze diensten kosten. Met de filters aan de rechterkant kun je tarieftypes bekijken en de totalen van de kosten.
image

Naar boven

💡
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.