Openingstijden | Geavanceerd

Openingstijden | Geavanceerd

Openingstijden | Geavanceerd

Je hebt de Openingstijden | Basis toegevoegd aan jouw belplan. De reguliere openingstijden en nationale feestdagen zijn daarmee geregeld. Nu wil jij ook vakanties toevoegen, een zomerrooster instellen of andere specifieke dagen toevoegen. Hiervoor gebruik je de module Openingstijden | Geavanceerd.

Openingstijden | Geavanceerd toevoegen

  • Vul een Naam in.
  • Voeg eventueel een Beschrijving toe.
  • Klik op Stap 2.

image

image

Openingstijden instellen

Hier stel je de uren, dagen en data in voor wanneer Openingstijden | Geavanceerd van toepassing zijn. In het voorbeeld gebruiken we de module voor het instellen van een vakantie.

  • Geef de Tijd op. Is de uitzondering van toepassing op de hele dag? Vink dan ‘Hele dag’ aan.
  • Selecteer de Dagen in de week. Is de uitzondering van toepassing op de hele week? Vink dan ‘Hele week’ aan.
  • Selecteer de Periode waarin deze openingstijden actief moeten zijn.
  • Klik op Opslaan.
  • image

Openingstijden | Geavanceerd in het belplan

Deze module wordt vooral gebruikt als uitzondering op de regel. We raden dus aan om deze boven in je belplan te plaatsen.

  • Ga naar Belplannen.
  • Klik op het telefoonnummer waarbij je de module wil toevoegen.
  • Druk op Belplan wijzigen.
  • Klik boven in je belplan op Stap toevoegen.
  • Selecteer Openingstijden | geavanceerd en de tijdsgroep die je net hebt aangemaakt.
  • Zet Verplaats onderstaande stappen naar Voldoet niet aan
image

Openingstijden instellen

Je krijgt nu twee opties te zien: Voldoet aan en Voldoet niet aan. Bij Voldoet aan bepaal je wat er moet gebeuren op het moment dat iemand belt wanneer deze tijdsgroep actief is.

Voldoet aan

  • Klik bij Nog in te vullen stap op Wijzigen.
  • Selecteer de optie die je actief wilt hebben (in het geval van het voorbeeld is dat een melding).
  • Klik op Wijzigingen opslaan.
  • Druk op Opslaan.
  • image

Kom je er aan de hand van deze pagina niet helemaal uit? Of wil je de telefonie toch anders routeren? Kijk dan ook eens op de volgende pagina’s:

Wil je dit liever met een collega bespreken? Plan dan een telefonische afspraak in via de button rechtsonder de pagina!

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!