Ik heb gelezen dat via wifi bellen niet de beste manier is, maar ik kan ook niet via 4g uitbellen. Wat moet ik doen?
Klik hier of jouw probleem voor nu niet opgelost kan worden en waar we mee bezig zijn.
- Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
- Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.
- Herstart jouw telefoon. Heeft dit geholpen?
Het kan zijn dat jouw mobiele provider net op die plek waar je werkt of bent, minder goed bereik heeft. Je internet werkt gewoon als je een app verstuurd of je browser opent, maar bellen via de app werkt niet. Je kan het volgende uitzoeken:
- Nee. Dan kunnen we concluderen dat de locatie waar jij bent/was geen goed bereik heeft via jouw mobiele netwerk.
- Ja, lees verder.
- Ja, ze geven aan dat er iets aan de hand is. In dat geval zou dit eerst opgelost moeten worden voor wij weten of er aan onze kant iets mis is.
- Zo nee, lees verder.
- Lees hieronder verder bij ‘Het probleem is nog niet opgelost’ en geef aan wat jouw collega’s ervaren. Als deze er niet zijn, dan kan je dit achterwegen laten.
Het probleem is nog niet opgelost
- Open de app.
- Ga naar instellingen.
- Ga naar App voorkeuren.
- Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
- Zet Remote Logging aan.
- Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Druk op Feedback versturen.
- Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
- ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
- Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Druk op Feedback versturen.
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.