Als je het app account overneemt van een collega, dan kan het zijn dat het niet meteen werkt. Zorg dat je de volgende stappen doorloopt om uit te zoeken of dit het probleem oplost.
‣
- Log in Freedom.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar VoIP-Account.
- Kijk bij het VoIP-account waar jij jouw e-mailadres bij ziet staan en waar tussenhaakjes ook (App) staat. Zijn er meerdere gebruikers aan gekoppeld?
‣
Zorg dan dat jij de enige gebruiker gaat worden die gekoppeld is.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar Gebruikers.
- Klik op het e-mailadres wat ook gekoppeld staat aan jouw app account.
- Ga naar het tabblad Telefonie-instellingen.
- Ga naar VoIP-accounts.
- Deselecteer jouw app-account.
- Druk op Opslaan.
- Verwijder de app en download deze opnieuw. Nu zou het moeten werken.
Nee, lees verder.
‣
- Ga naar freedom.voys.nl.
- Klik op Wachtwoord vergeten.
- Vul je e-mailadres in die bij ons bekend is.
- Klik op Herstel mijn wachtwoord.
Ik krijg geen mail binnen
- Zit de mail in je Spam box?
- Zit de mail in je ongewenste mail?
- Heb je wel het juiste e-mailadres ingevoerd?
- Weet je niet meer zeker welk e-mailadres wordt gebruikt? Lees dan verder.
‣
Lees dan op deze pagina of het probleem wat jij ervaart daar ook tussenstaat en doorloop die stappen.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.