💡 Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact

Kom je er met onze hulppagina's toch niet helemaal uit, plan dan een afspraak met ons in door rechtsonder op de afspraakplanner te drukken!

Mijn klant hoort een echo

Mijn klant hoort een echo

icon

Een handvol klanten geeft aan dat er altijd een echo te horen is bij de klant tijdens een telefoongesprek met de app. Op dit moment kunnen wij dit probleem niet achterhalen. Dit komt onder andere omdat wij het probleem niet kunnen na produceren. Wij zijn gestopt met uitzoeken waar het probleem wegkomt, maar wij willen het nog wel graag horen als jij dit probleem ervaart.

icon
‣
Tijdelijke oplossing
icon

Het probleem is nog niet opgelost

‣
Remote Logging aanzetten.
‣
Feedback versturen.
‣
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.