Je krijgt de melding: ‘Je hebt geen app account. Dit betekent dat je geen inkomende gesprekken in Voys kan ontvangen.’

Je krijgt de melding: ‘Je hebt geen app account. Dit betekent dat je geen inkomende gesprekken in Voys kan ontvangen.’

icon

Deze melding houdt in dat er geen VoIP-account aan jouw gebruikersaccount is gekoppeld. Zonder VoIP-account kan je niet via ons platform of via internet bellen.

icon
Ik wil geen VoIP-account gebruiken.

Lees hier.

Hoe voeg je een VoIP-Account toe?
  • Log in Freedom.
  • Ga naar Beheer.
  • Ga naar VoIP-Account.
  • Druk op toevoegen (Als je geen knop hebt om toe te voegen, lees dan verder bij ‘Hoe voeg je een VoIP-account toe met een complete account’).
  • Geef een beschrijving bijvoorbeeld ‘App account’.
  • Check of het uitgaande nummer klopt.
  • Geef de juiste beltoegangen aan.
  • Druk op opslaan.
  • Lees verder bij ‘Hoe koppel jij een VoIP-Account aan jouw gebruikersaccount?’.

image

image
Hoe koppel jij een VoIP-account aan jouw gebruikersaccount?
  • Log in Freedom.
  • Ga naar Beheer.
  • Ga naar Gebruikers.
  • Klik op het e-mailadres wat jij gebruikt voor jouw app account.
  • Ga naar het tabblad Telefonie-instellingen.
  • Ga naar App account.
  • Selecteer het juiste VoIP-account.
  • Scroll naar beneden en druk op opslaan.
  • Je hebt nu een VoIP-account aan jouw app account gekoppeld. Verwijder de app en download deze opnieuw. Nu zou het moeten werken.
  • image
Hoe voeg je een VoIP-Account toe met een complete account?
  • Log in Freedom.
  • Ga naar Beheer.
  • Ga naar Gebruikers.
  • Klik op het e-mailadres wat jij gebruikt voor jouw app account.
  • Klik op het tabblad Inkomende oproepen (heb je dit niet, dan moet je bij ‘Hoe voeg je een VoIP-Account toe’ zijn.)
  • Druk achter de Mobiele app op activeren.
  • Druk op opslaan.
  • Je hebt nu een VoIP-account aan jouw app account gekoppeld. Verwijder de app en download deze opnieuw. Nu zou het moeten werken.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!