Deze melding houdt in dat er geen VoIP-account aan jouw gebruikersaccount is gekoppeld. Zonder VoIP-account kan je niet via ons platform of via internet bellen.
‣
Lees hier.
‣
- Log in Freedom.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar VoIP-Account.
- Druk op toevoegen (Als je geen knop hebt om toe te voegen, lees dan verder bij ‘Hoe voeg je een VoIP-account toe met een complete account’).
- Geef een beschrijving bijvoorbeeld ‘App account’.
- Check of het uitgaande nummer klopt.
- Geef de juiste beltoegangen aan.
- Druk op opslaan.
- Lees verder bij ‘Hoe koppel jij een VoIP-Account aan jouw gebruikersaccount?’.
‣
- Log in Freedom.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar Gebruikers.
- Klik op het e-mailadres wat jij gebruikt voor jouw app account.
- Ga naar het tabblad Telefonie-instellingen.
- Ga naar App account.
- Selecteer het juiste VoIP-account.
- Scroll naar beneden en druk op opslaan.
- Je hebt nu een VoIP-account aan jouw app account gekoppeld. Verwijder de app en download deze opnieuw. Nu zou het moeten werken.
‣
- Log in Freedom.
- Ga naar Beheer.
- Ga naar Gebruikers.
- Klik op het e-mailadres wat jij gebruikt voor jouw app account.
- Klik op het tabblad Inkomende oproepen (heb je dit niet, dan moet je bij ‘Hoe voeg je een VoIP-Account toe’ zijn.)
- Druk achter de Mobiele app op activeren.
- Druk op opslaan.
- Je hebt nu een VoIP-account aan jouw app account gekoppeld. Verwijder de app en download deze opnieuw. Nu zou het moeten werken.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!