Ik krijg geen telefoon binnen

Ik krijg geen telefoon binnen

icon

Jouw collega krijgt een telefoontje binnen, maar bij jou gebeurd er niks.

icon
Zijn er bekende issues bij ons?

Klik hier of jouw probleem voor nu niet opgelost kan worden en waar we mee bezig zijn.

Is alles up to date?
  • Herinstalleer de app. Dit zodat je zeker weten de laatste versie hebt, maar ook om andere eventuele problemen uit te sluiten. Klik hier om hem stap voor stap weer te herinstalleren.
  • Heeft jouw telefoon de laatste update? Zo niet, update jouw telefoon.
  • Herstart jouw telefoon. Heeft dit geholpen?
Bel jij via Wifi?

Bel eens via 4g/5g. Is je probleem over of werkt dit beter? Dan raden wij jou aan om voor betere bereikbaarheid via dat netwerk te bellen. Lees hier meer over het netwerk.

Gebruik jij Bluetooth op jouw telefoon?

Zet jouw bluetooth uit. Werkt het nu wel? Lees hier meer.

Ik heb een Huawei telefoon.

Vanwege handelsbeperkingen ondersteunen Huawei-telefoons geen Google Push Notifications. Daarom werken inkomende gesprekken niet op Huawei-toestellen.

Instelling op telefoon: ‘Altijd op de achtergrond laten draaien’.

Door de restricties van Android mogen onze apps beperkt draaien op de achtergrond. Daarom moeten we bij inkomende gesprekken eerst een bericht sturen om de app wakker te maken. Als de app dat doet én zich tijdig meldt, sturen we het gesprek door naar de app. De berichten hiervoor worden door een nieuw middleware-bouwblok verwerkt.

Dit zorgt er vaak voor dat inkomende gesprekken betrouwbaarder binnenkomen. Maar er zijn ook zaken die toestelspecifiek zijn. Daarom kun je bij Android ‘Altijd op de achtergrond laten draaien’ aanzetten. Dan kan de app met weinig stroomverbruik toch snel genoeg reageren op de notificatie.

  • Open de app.
  • Klik op instellingen.
  • Ga naar Bellen.
  • Zet Altijd op de achtergrond laten draaien aan.
  • Het schuifje staat nu naar rechts en kan nu ook niet meer teruggezet worden.
image
Ik heb het account overgenomen van mijn collega

icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
  • Open de app.
  • Ga naar Profiel.
  • Ga naar App voorkeuren.
  • Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.
  • Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Druk op Feedback versturen.
  • Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
    • ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
  • Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
  • Druk op Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.

✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!