Je hebt jouw headset gekoppeld aan jouw telefoon, maar als jij via de app wil bellen, dan gaat het toch niet goed. Lees hieronder wat je misschien kan doen om dit op te lossen.
- Ga naar je Bluetooth instellingen.
- Klik op het pijltje achter het apparaat wat je wilt gebruiken met de app.
- Zet het schuifje open voor Oproepen.
Zorg dat jouw headset alleen maar gekoppeld is met jouw telefoon. Werkt het nu wel? Dan kan het zijn dat jouw headset niet goed kan switchen tussen meerdere apparaten of misschien zorgt een instelling op één van die apparaten ervoor dat hij niet zomaar kan switchen.
Om uit te sluiten dat er niet wat anders aan de hand is met jouw app, raden wij aan om te kijken of je zonder headset wel gebruik kan maken van de app.
- Haal de headset van jouw telefoon af.
- Bel met de app.
Koppel de headset weer aan de telefoon. Is het probleem nog steeds aanwezig, lees verder.
Het probleem is nog niet opgelost
- Open de app.
- Ga naar Profiel.
- Ga naar App voorkeuren.
- Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
- Zet Remote Logging aan.
- Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Druk op Feedback versturen.
- Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
- ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
- Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Druk op Feedback versturen.
- Zorg dat Remote Logging aanstaat.
- Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
- 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
- Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
- Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.
Updates
Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.
Verbeteringen
Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder de pagina om een afspraak in te plannen!