Mijn headset werkt niet

Mijn headset werkt niet

icon

Je hebt jouw headset gekoppeld aan jouw telefoon, maar als jij via de app wil bellen, dan gaat het toch niet goed. Lees hieronder wat je misschien kan doen om dit op te lossen.

icon
Staat toestemming voor oproepen wel aan op jouw telefoon?
  • Ga naar je Bluetooth instellingen.
  • Klik op het pijltje achter het apparaat wat je wilt gebruiken met de app.
  • Zet het schuifje open voor Oproepen.
image
image
Is jouw headset gekoppeld aan meerdere apparaten?

Zorg dat jouw headset alleen maar gekoppeld is met jouw telefoon. Werkt het nu wel? Dan kan het zijn dat jouw headset niet goed kan switchen tussen meerdere apparaten of misschien zorgt een instelling op één van die apparaten ervoor dat hij niet zomaar kan switchen.

Bel eens zonder headset, werkt dat wel?

Om uit te sluiten dat er niet wat anders aan de hand is met jouw app, raden wij aan om te kijken of je zonder headset wel gebruik kan maken van de app.

  • Haal de headset van jouw telefoon af.
  • Bel met de app.
  • Ja, ik kan er nu mee bellen.

    Koppel de headset weer aan de telefoon. Is het probleem nog steeds aanwezig, lees verder.

    Nee, ik kan er nog niet mee bellen.
    • Zet bluetooth uit. Kan je nu bellen met de app?
      • Zo ja, klik hier.
      • Nee, ik kan er nog niet mee bellen. Klik dan hier om te kijken of jouw ‘nieuwe’ probleem daar tussen staat.
icon

Het probleem is nog niet opgelost

Remote Logging aanzetten.
  • Open de app.
  • Ga naar Profiel.
  • Ga naar App voorkeuren.
  • Scrol helemaal naar beneden naar Foutopsporing.
  • Zet Remote Logging aan.
  • Druk op Versturen bij Activiteit van vandaag versturen.
image
Feedback versturen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Druk op Feedback versturen.
  • Geef kort jouw probleem weer. Bijvoorbeeld:
    • ‘Ik kan niet uitbellen met de app, maar wel inkomende telefonie ontvangen.’
  • Geef een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
  • Druk op Feedback versturen.
Ik wil contact om mijn probleem op te lossen.
  • Zorg dat Remote Logging aanstaat.
  • Noteer een aantal voorbeelden wanneer het gebeurde met een zo specifiek mogelijke datum en tijd. Bijvoorbeeld:
    • 12 maart om 13:13 uur met telefoonnummer 0612345678.
    • Vandaag om 13:15 uur met tel 0678910112
    • Mocht het een optie zijn om de problemen met ons uit te testen, dan is dat ook goed.

  • Klik rechtsonder deze pagina op het bel icoon. Mocht je met spoed hulp nodig zijn, dan raden wij jou aan om ons te bellen op 050 700 9920.
✍️
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.

Updates

Wij werken constant aan ons platform en andere producten. Wil je op de hoogte blijven van alle updates, check voys.nl/updates.

Verbeteringen

Wij ontwikkelen voor en met jou als klant. Hierbij wordt alle feedback gewaardeerd. Heb je zelf een suggestie hoe wij onze producten kunnen verbeteren, check dan voys.nl/verbeteringen.

Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, klik dan op het bel icoontje rechtsonder op de pagina om een afspraak in te plannen!